Jørgen-A Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Ok. Spiller ingen rolle for meg egentlig. Skal kjøre fekzen turbo chip. Mindre jobb og motoren går som org. Skal jeg komme på att jeg vil ha mere power kan jeg lett montere sprut uten att det kommer til og synes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Om man ska besikta är det såklart enklast att köra med originalstyrsystem och Turbochip * Du har massa funktioner i originalsystemet kvar, som jag inte tar bort. Som är till för miljö, bränslebesparing etc. * Det ser original ut (ser bra ut) när man tittar under huven. Mvh// A.Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Snakket med Med biltilsynet på tlf her en dag. Lurte på hvor jeg skulle sende søknaden. Men det hadde di ikke snøring på seff. Noen som vet hvor jeg skal sende den? Hvilket distrikt skal jeg forholde meg til? Bor i surnadal på nordmøre.litt spesielt att di ikke viste det men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Du forholder deg vel til ditt lokale tilsyn og så videresender de til sfoor. Slik var det vertfall fir meg. Eventuelt ta direkte kontakt med en i sfoor for å få vite hvem de mener du skal søke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Hadde vært skøy om du faktisk sendte en søknad til Kristiansund. Er vel Helge Gundersen som er rett mann og snakke med der. Om ikke er vel Killenberg (?) i Trondheim også oppegående. Jeg hadde en prat med han over tlf for en tid tilbake. Fikk positivt svar og inntrykk fra han.. Har også hørt at de har OK peiling i Orkanger, og at de virker grei.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Vil tro de krever original motorstyring, jeg fikk ikke lov til å bruke datasprut. Jeg har turbochip bare. Utslipp blir vel bare co på tomgang vil jeg tro. Jeg har fått klarsignal om bruk av datasprut. Men det gjelder dog også biler før 89' jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Bra det og er mulig da. Men jeg kommer til og kjøre chip i denne uansett i første omgang. Blir gøy og høre svaret fra dem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Å få godkjent e34 m5 med s38 turbo er verre sikkert? Godkjenner maks 400Nm? Pluss 15%? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Å få godkjent e34 m5 med s38 turbo er verre sikkert? Godkjenner maks 400Nm? Pluss 15%? Det har jo vært gjort før, er jo som du sier.. 15% regelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Jeg har ihvertfall e34 sedan 88 mod, rustfri trur jeg har ikke funnet noe rust. Bil uten motor og interiør. Kan få med m20b20 med gått topp pakning. 4000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Samme planer som meg du:) Hehe.. Tenkte først å få skiltene på 535en jeg har kjøpt for så og søke om godkjenning med turbo.. Blir bare et simpelt oppsett med Turbo, cooler, cooperringspakning og et Link g3 pnp.. Bilen min er 87mod reg i 88... Eneste jeg bekymrer meg for er at dem kanskje vil kreve engangsavgift siden bilen ikke har vert regga i norge i 10 år, så jeg må forhøre meg litt om det:) M30 Fungerer relativt greit, men kan jo ikke stille noe serlig trykk før den passerer 400nm.... Eller går dem kun på hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Er begrensninger på antall nm også. Hva dette er på e34 vet jeg ikke, men er 330hk/350nm på e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Er 400nm i e34. Dem vil garantert ha hk avgift på bilen din lamek siden den ikke har hvert reg i norge. Er reg dato dem går etter desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Hehe, ja er nok ikke bare "kanskje" det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Er 400nm i e34. Dem vil garantert ha hk avgift på bilen din lamek siden den ikke har hvert reg i norge. Er reg dato dem går etter desverre. Er jo mer nm i b10 bi-turbo'n jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå