Lamek Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Er 400nm i e34. Dem vil garantert ha hk avgift på bilen din lamek siden den ikke har hvert reg i norge. Er reg dato dem går etter desverre. Hmm. Men da skal jo også den avgj res etter alternativ beregning siden bilen er såpass gammel.. Er jo bare 5år til den er vetteran.. 87mod førstegangsreg i 88.. Men det skal jeg sjekke opp i.. Er jo uansett fort gjort og fjerne turboen dersom mam blir innkalt til kontroll.. Er jo orginal motoren som står i så.. Vet du btw hvor mye effekt jeg kan ta ut på denne uten å bekymre meg for holdbarheten? . Toppen er portet, dr.shrink 284gr kam og feritta eksos hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Stemmer det kristian. Men det er ivertfall 400nm med m5 understell:) og det har jeg på min;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Er 400nm i e34. Dem vil garantert ha hk avgift på bilen din lamek siden den ikke har hvert reg i norge. Er reg dato dem går etter desverre. Hmm. Men da skal jo også den avgj res etter alternativ beregning siden bilen er såpass gammel.. Er jo bare 5år til den er vetteran.. 87mod førstegangsreg i 88.. Men det skal jeg sjekke opp i.. Er jo uansett fort gjort og fjerne turboen dersom mam blir innkalt til kontroll.. Er jo orginal motoren som står i så.. Vet du btw hvor mye effekt jeg kan ta ut på denne uten å bekymre meg for holdbarheten? . Toppen er portet, dr.shrink 284gr kam og feritta eksos hele veien. Vi sveisa ett grenrør på en org m30b35 som bjørnstad bygde for sikkert 3 år siden. Den bremsa 420 på hjul tror jeg det var. Og den går like bra enda:) forskjellen siden du har litt tøffere kam mm er att du får den effekten med litt lavere trykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Tøft.. Tenkte å kjøre en dagstur ned til joachim_m5 en dag i høst å få bygget grenrør og downpipe. Er litt langtå kjøre da men.. Hvis ikke du vil ha oppdraget da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 det kan vi gjøre ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Ikke ta sjansen på datasprut hvertfall. Dette har jeg gått flere runder på hso BT. Endte opp med å plukke det ut. Med datasprut skulle bilen igjennom fullstendig syklustest på lik linje som om bilfabrikanten skal typegodkjenne nye modeller. Orginalt sprut, med allerede dokumentert utslipp var det som måtte til for å få min e30 godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Er 400nm i e34. Dem vil garantert ha hk avgift på bilen din lamek siden den ikke har hvert reg i norge. Er reg dato dem går etter desverre. Hmm. Men da skal jo også den avgj res etter alternativ beregning siden bilen er såpass gammel.. Er jo bare 5år til den er vetteran.. 87mod førstegangsreg i 88.. Men det skal jeg sjekke opp i.. Er jo uansett fort gjort og fjerne turboen dersom mam blir innkalt til kontroll.. Er jo orginal motoren som står i så.. Vet du btw hvor mye effekt jeg kan ta ut på denne uten å bekymre meg for holdbarheten? . Toppen er portet, dr.shrink 284gr kam og feritta eksos hele veien. Vi sveisa ett grenrør på en org m30b35 som bjørnstad bygde for sikkert 3 år siden. Den bremsa 420 på hjul tror jeg det var. Og den går like bra enda:) forskjellen siden du har litt tøffere kam mm er att du får den effekten med litt lavere trykk viewtopic.php?f=11&t=142663&hilit=e34&start=60 Her har du den bilen Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Er vel 520nm i bi turboen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Det er såppas ja. Jaja. Orker ikke styre med det når min allerede har m5. Men mulig det er en vei og gå for og få godkjent e34 med s38b36 turbo. Minimum med trykk og 360hk 520nm. Men det får noen andre gjøre. Har skrudd nok s38:) Og jeg kommer til og bestille meg en fekzen chip nå og håper det funker tilfredstilende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Jeg skal slenge inn en søknad om turbo på min 1990 535. blir det da kluss siden jeg har katalysator ?? så en gammel anonse på auto db, en 90 mod som var godkjet med turbo. men vet ikke hvor lenge siden det er... http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... 1973881831 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Ikke ta sjansen på datasprut hvertfall. Dette har jeg gått flere runder på hso BT.Endte opp med å plukke det ut. Med datasprut skulle bilen igjennom fullstendig syklustest på lik linje som om bilfabrikanten skal typegodkjenne nye modeller. Orginalt sprut, med allerede dokumentert utslipp var det som måtte til for å få min e30 godkjent jeg skal ha sprut og på bt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 hvordan skal du få til det da, morten? Nye regler etter sist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Da har jeg fått svar fra bt og vet ikke helt hva jeg skal tro.. Jeg nevnte ikke noe om motorstyring i søknaden, men det står i svaret att datasprut ikke er mulig på biler registrert etter 31.12.88 min er regg 12.05.88 så den kan mao godkjennes med datasprut. MEN, nedom på arket står det att ved turbokonvertering må full syklustest gjenomføres... For min del så skal jeg kjøre org motorstyring. Hva tror dere som har litt peil på dette? Mener dem att syklus test må skje uansett motorstyring eller mener dem det bare ved bruk av datasprut? Og hvorfor i all hverden er ikke praksisen lik runt om?! Jeg må forholde meg til kristiansund sier dem. Men har jeg ikke rett til og vise bilen min på hvilken trafikkstasjon som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Forøvrig godtok di alt annet mtp m5 spech osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Var det hr. Gundersen som behandlet din søknad også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå