///Magnusrc Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 Da fungerer endelig bilen igjen !! Var kombinasjon av falskluft, feilkobla relé og original btr som tulla. Kjører med original rail og slanger nå da jeg skulle luke ut alle feil.. Men setter ikke tilbake nuke rail osv etter helga for jeg skal ha på mindre ståloms.slanger. Slenger ved noen bilder. Har fått på bærearmene. Får se hvor lenge de blir på bilen DA blir det rudskogen next !
///Magnusrc Skrevet August 20, 2013 Forfatter Skrevet August 20, 2013 Har da kommet i gang med bilen igjen etter julitreffet på rudskogen. Skøyt toppakningen som forventet og har nå bestemt meg for å gjøre det ordentlig Kan først legge ut litt hva jeg gjorde med forstillinga tidligere i sommer: Monterte stabstagkittet fra IE foran og E36 tannstang Her er de nye bærearmene. Presset på e36 bærekuler og hardrace bærearmsforinger fra bcracing. Måtte space ut endeledda så fikk en venn av meg til å lage disse hylsene for å sveise på de nye ledda. Så over til det som jeg kommer til å bruke mye tid(ikke minst penger..) på i vinter: Sånn her skal det aldri mer se ut! Motorrommet skal få en skikkelig oppussing. Skal lakke motorrommet og fjerne alt unødvendig dilldall.. Planene foreløpig for motor er å plane topp og bunn, sveise kjølekanalene, cooperingpakning, senke kompresjon(dreie ned stemplene) Kommer nok til å gå for adaptronic e420d sprut.
///Magnusrc Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Takk, zhillen ! Bilde knipset av Bertelsen på Gatebil
KarlDahl Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Lest igjennom tråden din nå! Kul og gjennomført træddve!
///Magnusrc Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Lest igjennom tråden din nå! Kul og gjennomført træddve! Hyggelig at du tok deg tid til det Slikt settes pris på! Begynner å nærme seg sånn jeg vil den skal se ut! Har nå endelig mulighet til å holde på med utseende i vinter så blir enda litt forandringer
///Magnusrc Skrevet September 9, 2013 Forfatter Skrevet September 9, 2013 Denne dukket opp på døra i dag Da mangler jeg bare foran
Dirty Skrevet September 9, 2013 Skrevet September 9, 2013 Du burde borre nytt hull i spindlene lenger inne og bruke uniball, da får du mye mer sving med de bærearmene
///Magnusrc Skrevet September 9, 2013 Forfatter Skrevet September 9, 2013 Du burde borre nytt hull i spindlene lenger inne og bruke uniball, da får du mye mer sving med de bærearmene Takk for tipset Vurderte det da jeg monterte de, men droppet så jeg rakk alt som skulle gjøres i juli.. Men det blir nok gjort i vinter!
///Magnusrc Skrevet September 9, 2013 Forfatter Skrevet September 9, 2013 Rå bil, Magnus!! Utrolig hyggelig å høre! Slikt settes stor pris på å få fra en dreven E30 kar !
///M Daniel Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 Fantastisk fin bil, og ikke minst prosjekt! Liker pågangsmotet og krestiviteten Stå på, følger såklart med her:-)
///Magnusrc Skrevet September 11, 2013 Forfatter Skrevet September 11, 2013 Fantastisk fin bil, og ikke minst prosjekt!Liker pågangsmotet og krestiviteten Stå på, følger såklart med her:-) Tusen takk!!
Bjørn Kjetil Skrevet Oktober 5, 2013 Skrevet Oktober 5, 2013 Liker hva du har gjort med bilen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå