Gå til innhold

E30 Shabbydrifter M20B25 - Benket i dag! 370whp 535wnm 1,45bar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da fungerer endelig bilen igjen :)!!

Var kombinasjon av falskluft, feilkobla relé #-o og original btr som tulla. Kjører med original rail og slanger nå da jeg skulle luke ut alle feil.. Men setter ikke tilbake nuke rail osv etter helga for jeg skal ha på mindre ståloms.slanger.

Slenger ved noen bilder. Har fått på bærearmene. Får se hvor lenge de blir på bilen :P

tvi5t6xz1cnykxt9yrae.jpg

txbdmw0csnbvjnn0j6hq.jpg

DA blir det rudskogen next !

• 1 month later...
Skrevet

Har da kommet i gang med bilen igjen etter julitreffet på rudskogen. Skøyt toppakningen som forventet og har nå bestemt meg for å gjøre det ordentlig :)

Kan først legge ut litt hva jeg gjorde med forstillinga tidligere i sommer:

Monterte stabstagkittet fra IE foran og E36 tannstang

IMG_1166_zpscbd2626e.jpg

Her er de nye bærearmene. Presset på e36 bærekuler og hardrace bærearmsforinger fra bcracing.

IMG_1170_zps1d27f4cd.jpg

Måtte space ut endeledda så fikk en venn av meg til å lage disse hylsene for å sveise på de nye ledda.

IMG_1184_zps3f32acd5.jpg

Så over til det som jeg kommer til å bruke mye tid(ikke minst penger..) på i vinter:

Sånn her skal det aldri mer se ut!

IMG_1269_zpse9c71c99.jpg

IMG_1280_zpsccaa9548.jpg

IMG_1281_zps9fbace6f.jpg

IMG_1290_zps41cede2d.jpg

IMG_1321_zps316b09f3.jpg

IMG_1320_zps954976b6.jpg

IMG_1326_zps44cf6a9a.jpg

Motorrommet skal få en skikkelig oppussing. Skal lakke motorrommet og fjerne alt unødvendig dilldall..

IMG_1294_zps3d36363c.jpg

IMG_1296_zpsb2b70c8a.jpg

Planene foreløpig for motor er å plane topp og bunn, sveise kjølekanalene, cooperingpakning, senke kompresjon(dreie ned stemplene)

Kommer nok til å gå for adaptronic e420d sprut.

Skrevet
Lest igjennom tråden din nå! :) Kul og gjennomført træddve! :)

Hyggelig at du tok deg tid til det :) Slikt settes pris på!

Begynner å nærme seg sånn jeg vil den skal se ut! Har nå endelig mulighet til å holde på med utseende i vinter så blir enda litt forandringer :)

• 3 weeks later...
Skrevet
Du burde borre nytt hull i spindlene lenger inne og bruke uniball, da får du mye mer sving med de bærearmene ;)

Takk for tipset :) Vurderte det da jeg monterte de, men droppet så jeg rakk alt som skulle gjøres i juli.. Men det blir nok gjort i vinter!

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...