///Magnusrc Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 dette ser bra ut! bra du gjør det så nøye med tanke på rust osv, man får som regel det man betaler for da det gjelder lakk produkter etc men tig eller mig sveiser du buret? Takk, skrokkis Ja, det tar sin tid, men sitter jo igjen med en god følelse! Satser på å få levert bilen til lakkering neste helg. Det blir mig sveiset.
Sturlis Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Jeg ser du har skjært vekk reservehjulsbrønnen, jeg anbefaler deg å sveise inn ett firkantrør el.l. mellom vangene bak... Brønnen stiver faktisk ganske mye bak, e30'n til en jeg kjenner ble faktisk bulkete og skeiv i bakskjermene, fordi han hadde skjært ut reservehjulsbrønna. Jeg gjorde hvertfall det på min egen =)
///Magnusrc Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Takk for hyggelig kommentar, Gabrielsen. Det er alltid like gøy, og takk for tipset, Sturlis! Skal få gjort dette!
///Magnusrc Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Da har jeg fått litt mer karosserideler! Skjermer uten blinklys.
///Magnusrc Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 Har fått på dørstrevere og startet på lakkering av buret. Fikk også skjermbredderne fra IE nå!
///Magnusrc Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 Detta så jo veldig bra ut, skal følge med her Takk for det, Zhillen. Slike kommentarer gir glød til prosjektet !
Sund.M3 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 dette må følges me på, spent på å se et bilde fra siden me de bredderene på, var jo lit tøft
Mr.Sætervik Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 et lovende prosjekt med stort potensiale. stå på!
///Magnusrc Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 dette må følges me på, spent på å se et bilde fra siden me de bredderene på, var jo lit tøft Takk! Ble ikke helt fornøyd med hvordan jeg tilpassa de.. Har ikke bilde fra siden nå. Kommer nok til å bestille ett nytt sett senere! et lovende prosjekt med stort potensiale. stå på! Tusen takk, hyggelig !
///Magnusrc Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Har blitt litt fremgang. Byttet dysene (535) Fått på grenrør og turbo Så har bilen blitt sendt til lakkering Ble nesten ferdig med eksosen. Mangler bare bakre dieselstukpotte, men glemte å ta bilder..
Gabrielsen Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 hvordan turbo og grenerøyr bruker du ? kina kit?
///Magnusrc Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 hvordan turbo og grenerøyr bruker du ? kina kit? Grenrør er fra PPF, ikke noe kina. Men turboen er vel no rimeligere greier. Den vil bli skiftet ut med tiden.. Da har jeg fått tak i s38 Dyser da dyser fra 535 ble for små. Har og bestilt intercooler, hydr.brekk, bakre dieselstukpotte, wastegate, forsterka motorfester, osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå