Gå til innhold

E30 Shabbydrifter M20B25 - Benket i dag! 370whp 535wnm 1,45bar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er jo noe av det tøffere jeg har sett i e30-bygging! har ekstremt lyst til å bygge meg en turbo'e30 selv, men har hverken økonomi eller kunnskap til det :/ uansett, så blir det en fin kombo med blå bil, svarte detaljer og gule lamper ;)

Skrevet
Dette er jo noe av det tøffere jeg har sett i e30-bygging! har ekstremt lyst til å bygge meg en turbo'e30 selv, men har hverken økonomi eller kunnskap til det :/ uansett, så blir det en fin kombo med blå bil, svarte detaljer og gule lamper ;)

Tusen takk :) !! Hyggelig å høre fra en kar med en stk rå E39! Kjenner godt til lysten om turboe30;)!

Merker selv godt at det tar kort tid å bruke opp penga enn å tjene dem opp for å si det sånn.. Men får da sammen denne bilen til slutt(håper jeg) så det går ann å begynne ett sted og utvikle det videre i ettertid! Jeg har selv ingen kunnskap, men gode venner og bimmers har gitt meg mye hjelp, spesielt takk til "|Ole|" ! Det er bare å hoppe ut i det. Blir det noe feil er det alltids noen som kan rette det opp!

Satser på en litt "shabby" racingstuk 8)

Skrevet

Takk det samme! :)

Jeg syntes det er lite respons og hjelp i forhold til andre, men det er sikkert fordi jeg ikke har avslørt motor ennå :P

Blir denne kjørbar i løpet av sommeren?

Skrevet

Kan være derfor ja ;) Er nok maange som er innom og titter og følger med skal du se!

Hovedmålet var å bli "ferdig" til e30meet. Men ser mørkt ut :( !! Men håper å få testet den i løpet av sommeren. Er ikke helt gira på å dra rett ut på skogen i juli med 0 erfaring. Men, time vill sjow!

Blir din å skues på skogen da?

Skrevet

Joda, sant det! :)

Planen min var å bli ferdig til det selv, men det går ikke pga lakkereren! Snakka med han nå i sta, og da skulle vi prates om 3 uker igjen. Så det blir nok ikke noe på meg på Rudskogen før kanskje det siste treffet i sommer! :P

Skrevet

Ah, kjenner til det. Min bil stod og lenge hos lakkereren!

Håper jeg får muligheten til å se den live en gang hvertfall :)

Lykke til videre med prosjektet!

Skrevet

Sprøyt bilene selv, kjør i sommer før dere leverer til lakk i vinter:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Skrevet

Gjort litt småtteri mens jeg venter på D2understellet;

Byttet til s38 dyser

IMG_0704.jpg

Motorrommet skriker etter vask, men toppdekslet trengte litt mere oppfriskning!

IMG_0567.jpg

Dynket det med bremserens og pusset det ned og fikk stripene blanke

IMG_0708.jpg

Lakkert

IMG_0722.jpg

Pusset ned igjen stripene og polerte det opp

IMG_0732.jpg

IMG_0734.jpg

Prøvde meg på en fattigmannssoting av lyktene

IMG_0723.jpg

IMG_0738.jpg

IMG_0739.jpg

Skrevet

Fått gjort litt mere på bilen.

Startet på intercoolern. Mangler ett bend, klemmer og overgang til LMM så begynner det å hjelpe der.

IMG_0759.jpg

Har også lagt og festet alle kabler i kupéen i rør så det ser sånn tålig ut

IMG_0633.jpg

IMG_0756.jpg

IMG_0754.jpg

IMG_0753.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...