Tzunami Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Dette er jo noe av det tøffere jeg har sett i e30-bygging! har ekstremt lyst til å bygge meg en turbo'e30 selv, men har hverken økonomi eller kunnskap til det :/ uansett, så blir det en fin kombo med blå bil, svarte detaljer og gule lamper
///Magnusrc Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Dette er jo noe av det tøffere jeg har sett i e30-bygging! har ekstremt lyst til å bygge meg en turbo'e30 selv, men har hverken økonomi eller kunnskap til det :/ uansett, så blir det en fin kombo med blå bil, svarte detaljer og gule lamper Tusen takk !! Hyggelig å høre fra en kar med en stk rå E39! Kjenner godt til lysten om turboe30;)! Merker selv godt at det tar kort tid å bruke opp penga enn å tjene dem opp for å si det sånn.. Men får da sammen denne bilen til slutt(håper jeg) så det går ann å begynne ett sted og utvikle det videre i ettertid! Jeg har selv ingen kunnskap, men gode venner og bimmers har gitt meg mye hjelp, spesielt takk til "|Ole|" ! Det er bare å hoppe ut i det. Blir det noe feil er det alltids noen som kan rette det opp! Satser på en litt "shabby" racingstuk
///Magnusrc Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Gleder meg til å se mer av denne! Hyggelig å høre Fulgt mye på prosjektet ditt. Utrolig bra arbeid
HypeTraxX Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Takk det samme! Jeg syntes det er lite respons og hjelp i forhold til andre, men det er sikkert fordi jeg ikke har avslørt motor ennå Blir denne kjørbar i løpet av sommeren?
///Magnusrc Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 Kan være derfor ja Er nok maange som er innom og titter og følger med skal du se! Hovedmålet var å bli "ferdig" til e30meet. Men ser mørkt ut !! Men håper å få testet den i løpet av sommeren. Er ikke helt gira på å dra rett ut på skogen i juli med 0 erfaring. Men, time vill sjow! Blir din å skues på skogen da?
HypeTraxX Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Joda, sant det! Planen min var å bli ferdig til det selv, men det går ikke pga lakkereren! Snakka med han nå i sta, og da skulle vi prates om 3 uker igjen. Så det blir nok ikke noe på meg på Rudskogen før kanskje det siste treffet i sommer!
///Magnusrc Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 Ah, kjenner til det. Min bil stod og lenge hos lakkereren! Håper jeg får muligheten til å se den live en gang hvertfall Lykke til videre med prosjektet!
///Magnusrc Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 Utrolig sexy farge! stå på dette blir bra! Takk, Kimmey Setter stor pris på alle de hyggelige kommentarene! Det gir en stor motivasjon!
ehrnst Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Sprøyt bilene selv, kjør i sommer før dere leverer til lakk i vinter:) Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
///Magnusrc Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 Angrer på at jeg ikke gjorde det på den måten ja, Ehrnst !
///Magnusrc Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Skrevet Mai 28, 2012 Gjort litt småtteri mens jeg venter på D2understellet; Byttet til s38 dyser Motorrommet skriker etter vask, men toppdekslet trengte litt mere oppfriskning! Dynket det med bremserens og pusset det ned og fikk stripene blanke Lakkert Pusset ned igjen stripene og polerte det opp Prøvde meg på en fattigmannssoting av lyktene
///Magnusrc Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Fått gjort litt mere på bilen. Startet på intercoolern. Mangler ett bend, klemmer og overgang til LMM så begynner det å hjelpe der. Har også lagt og festet alle kabler i kupéen i rør så det ser sånn tålig ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå