Heihei Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Hei! Jeg har bytta ut 320i motoren i bilen min med en 325i motor, så lurte jeg på om det går an å registrere det i vognkortet? Bilen er orginal bmw 320i mod 1992 E36, motoren jeg bytta til er Bmw 325i mod 1992 E36. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Du må flytte over understell og bremser fra 325 også hvis du skal få det godkjent vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Du må nok bytte understell også ja. Men BT liker ikke at du allerede har flytta over motor FØR du sender søknad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Send søknad med en gang, ikke si du har bygd om allerede. Bytt understell og andre deler som er forskjellige. Vis bilen. Husk dokumentasjon på motor og deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå