<BeamerZ> Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Fy faen denne var pen! Bare synd det ikke var 325i Takk for det! Bilen er slettes ikke så værst den Thumps up \:D/ fra meg, nydelig bil. Veldig pen på sommerlefsene. Hva heter RH felgene? Lykke til med salget, Gratis bump fra meg Felgene heter RH XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Nå oppdatert med Finn-annonse! Link på første siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Fuck it, skader ikke å spørre.. Har egentlig ikke lyst på mindre enn 325/328 men denne er satans fin hehe:) Bytte i denne her? viewtopic.php?f=13&t=216337&p=2294391#p2294391 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Bilen din ser fin ut den, men det er nok ikke noe sånt jeg er ute etter akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 jeg har lyst å kjøpe bilen din. jobber på rena, hva er sjangsene for å titte på den ila uka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 jeg har lyst å kjøpe bilen din. jobber på rena, hva er sjangsene for å titte på den ila uka? Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Må si at denne bilen er ganske perfekt Lykke til med salg! Skulle tatt den om jeg hadde råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Der fant jeg den gitt, Sendet deg en beskjed på facebook=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Har 325 coupe original m-tech om du vil ha bytte. Jeg tenker det samme som de andre her. Det er for liten motor, men for en pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Har 325 coupe original m-tech om du vil ha bytte. Jeg tenker det samme som de andre her. Det er for liten motor, men for en pen bil! Ønsker ikke bytte, men rent salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Finn-annonsen er oppdatert med noen ekstra bilder, og årsavgift er betalt i dag! Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Opp opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Nå er bilen solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Epsen Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Da står bilen trygt parkert hos meg. Takk for en hyggelig handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Det er godt å høre, takk det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå