liffi Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Hei. har en e34 touring jeg vurderer å selge om jeg får det jeg vill for den ! Bilen er en 1992 mod 520 manuell med 2.5 motor ( Ikke godkjent ) Den er så godt som rustfri, bittelitt overflate noen små steder ( Nederst på dør ) men er minimalt. Hva selve bilen har gått veit jeg ikke, forige eier sa noe om ca 220.000?! Gått 60k etter Motorbytte / totalmotor overhaling ( Ikke noe papirer på dette ) men i følge div service klistermerker på bilen, så ser det ut til at km stemmer motoren går som en klokke, så at den bare har gått 60k kan mulig stemme! Km ble Nullet da motoren ble byttet. Men uansett byttet eller ei, så går motoren utrolig pent. drar også veldig godt til 525 å være ! M5 bakfanger M5 sideskjørt 540 Frontfanger ( Ikke samme farge ) V8 panser / Grill Effektanlegg Nye senkefjærer foran Nye fjærer bak ( Ikke montert ) Medfølger TÙV på fjærer E39 M5 felger ( Såsi NYE Dekk ) El.ruter x4 Panorama setevarmer store computeren Bagasje trekk mm . . Står også noe sterio i bilen fra forige eier ( Dobble bass å en eller annen forsterker baki ) har ikke sett så mye på det, men fungerer som det skal. Negativt: Hjulager H.F burde byttes Fikset Toppdemper lager V.B ( Slår litt ) Liten bensinlekasje Fikset Knekt feste til bakfanger H.S Noen riper & Små handle bulker her å der ( Ikke ny bil ) Knekt feste til tanklokk ( Ligger i bilen ) Denne lista var mye lengere når jeg fikk bilen. Fikser det jeg rekker med tilden. hvem veit, muligens alt blir fikset før bilen blir solgt ?! ---------------------------------- Hadde tenkt meg 24.000,- ink årsavgift Kan medfølge EL. Lyst M5 interiør mot pristillegg ! 5000,- slitt førerstol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 de felgene som står uten dekk med sort senter Info om dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Dem selges desverre ikke! kun di som er nevnt a annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Innpress på de 5 eika, tilstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 selger kun dem som er nevnt i annonsen.. BBS rc - Rondell etc.. Di 5 eika felgene der er prosjekt felger som ikke er ferdig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 rc da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 tja.. felgene trenger en polering av kanten å 2 nye dekk?! men ingen kantkjøringer etc.. rundt 10k for di som er avblidet ( er 5stk ) men har et sett til som jeg skal ha rundt 7k for ( Ikke helt strøkne ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Eu-Godkjent å SOLGT ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå