vidar73 Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Noen som har erfaringer med parts and retards? ser mye av det de selger er langt under halve prisen av det gs tar.
in2you Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 har kjøpt både lykter og litt små-styling hos P&R's eg, og må si meg fornøyd ivertfall! Rask levering og god kvalitet
Polardego Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Har du noen eksempler på hva vi er halvparten som billig som GS på, så vi kan sette opp prisen?
BMWE39turbo Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Haha, gs er dyre, så må ikkje finne på å sette ned prisen Uansett, har gode erfaringer med P&R, kjøpte coilovers for ca 10mnder siden, rask levering, god service, og ingen problemer med produktet så langt, anbefales
aambakk89 Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 gode produkt, enkelt og handle der, rask levering og god service:)
vidar73 Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 Da bør vi vel kanskje bli litt flinkere til å markedsføre p&d her på forumet. Er jo stort sett bare gs og koed som blir anbefalt:-)
Polardego Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Da bør vi vel kanskje bli litt flinkere til å markedsføre p&d her på forumet.Er jo stort sett bare gs og koed som blir anbefalt:-) Har spurt om å få komme i sponsorforumet men ikke blitt hørt. Men vi finnes da definitivt...
tonyku Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Jeg handlet for første gang i forrige uke. Er kjempefornøyd så langt Blir nok å handle der flere ganger. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Forbiss Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Har handla coilovers til touranen der, kjempeservice og kjapp levering. Var produksjonsfeil på det eine fjærbeinet eg fekk men dette blei ordnet opp i fort. Anbefales!
babjorn Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Kjøpte et felgsett,å er meget fornøyd.Var innom å hentet,men er en stund siden.Savner tilbakemelding av test av skruer,men ikke purret på dette.Har nok av ting å gjøre tenker jeg,så får purre nærmere sommern da sola kommer
ZhilleN Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Handla masse fra P&R og dem er gode! For det første, god service og meget gode priser i forhold til mange andre forhandlere. For det andre, god kundebehandling, ringre og bestilte en gang senkesett til min vento (et av mine bestillinger), møtte en blid og hyggelug fyr på telefonen, kjempeknall!! 10/10 fra meg hvertfall, og husk, enda så mye rart jeg har bestilt fra dem, aldri vært noe trøbbel eller surhet!
mbruer Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Handlet mye hos Håkon og Co... Flinke og hyggelig folk, vet hva de har og hva de driver med.. Go for it!!
thamule Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Kan berre anbefale eg og. Handla eit senkesett der ein gang. Fint showrom og god service
Erik89 Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Jeg vil anbefale "Parts and retards" på det høyeste! Skal handle mer hos dem fremover! De ordner opp med en gang, og har en mye bedre service og tilbakemelding enn jeg har sett noe annet sted på lenge. To tomler opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå