Shattered Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Noen som vet? Nå skal jeg prøve å forklare ordentlig. I bilen min er det ei lampe som lyser i dashbordet. Men problemet er at den lyser på venstre framlykt. Det er ikke gåen pære, den lyser nemlig. Er det bare dårlig kontakt? Tidligere i dag lyste begge lykt-lampene, og den ene slutta å lyse etter hvert. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Skift pære, eller skift om pærer. Da finner du fort ut kva som er feil. (sansynligvis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Da skal jeg prøve det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar73 Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Jeg hadde samme feil bak...dævla noe veldig med å finne ut av det...Men la opp en ny jordingsledning og problemet var løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johncl Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Selv syntes jeg pærene på min E46 sitter litt løst og ofte hjelper et lite dunk i lykten for å få lyset igang igjen når det lyser opp igjen. Men generelt har pærene røket ofte foran på bilen min også... kan det være noe overspennings greier? Noen som har erfaringer med ryggelys som ikke virker? Begge pærene virker så det må være noe brudd i kabler antar jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Er vel ein brytar i forbindelse med girkassa. Kan godt være der feilen er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Selv syntes jeg pærene på min E46 sitter litt løst og ofte hjelper et lite dunk i lykten for å få lyset igang igjen når det lyser opp igjen. Men generelt har pærene røket ofte foran på bilen min også... kan det være noe overspennings greier?Noen som har erfaringer med ryggelys som ikke virker? Begge pærene virker så det må være noe brudd i kabler antar jeg? Tror du må skru ut lykta di å se over ledninger og kontakter og fester.. Å slå i lyktene får å få lys gjør man ikke med BMW.. kanskje på japsebiler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå