Gå til innhold

E46 - lampe lyser i dashbord (gåen pære-varsel?)

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet? Nå skal jeg prøve å forklare ordentlig.

I bilen min er det ei lampe som lyser i dashbordet. Men problemet er at den lyser på venstre framlykt. Det er ikke gåen pære, den lyser nemlig. Er det bare dårlig kontakt? Tidligere i dag lyste begge lykt-lampene, og den ene slutta å lyse etter hvert.

Noen som vet? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv syntes jeg pærene på min E46 sitter litt løst og ofte hjelper et lite dunk i lykten for å få lyset igang igjen når det lyser opp igjen. Men generelt har pærene røket ofte foran på bilen min også... kan det være noe overspennings greier?

Noen som har erfaringer med ryggelys som ikke virker? Begge pærene virker så det må være noe brudd i kabler antar jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv syntes jeg pærene på min E46 sitter litt løst og ofte hjelper et lite dunk i lykten for å få lyset igang igjen når det lyser opp igjen. Men generelt har pærene røket ofte foran på bilen min også... kan det være noe overspennings greier?

Noen som har erfaringer med ryggelys som ikke virker? Begge pærene virker så det må være noe brudd i kabler antar jeg?

Tror du må skru ut lykta di å se over ledninger og kontakter og fester.. Å slå i lyktene får å få lys gjør man ikke med BMW..:) kanskje på japsebiler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...