Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har meget dårlig lys i mine Xenon Facelift lykter ,,

Ser ut som linsa til xenonen er veldig skitten !

Veit det selges nye glass til desse på shmidemann men skal en begynnde på det ?? Hørt det skal være veldig vanskelig og dele lykta ..

Noen som har tips / Vært bort i dette før ??

Skrevet

Hei!

Her kan det ha mykje å sei om årsmodell og om du har Hella Facelift lykter eller diverse ;)

Legg gjerne ut bilder av lyktene!

Har verte borti facelift lykter m/ xenon på E39 selv ;)

Skrevet

Mine var også veldig skittne inni, opna og vaska ALT, syns ikke det ble så mye bedre. Reflektoren var dog RIMELIG matt og så ut som en veldig dårlig lakkjobb med fult i støv..

Mine også lyser dårlig syns jeg. Men jeg skal bytte hele prosjektorene.

Og foresten, lyktene kan lett opnes om de er fra 2001 vertfall, husker ikke helt hvor langt det gikk, men 2003 går vertfall ikke. :)

Skrevet

Jeg fikk høre at mine lykter, 2001 520, var limt og vanskelige å dele. Dersom det ikke er tilfellet, er planen å handle nye glass men la resten være. Går ikke det, er planen å pusse ned og polere opp igjen.

Skrevet

2001 modell lykter kan åpnes, de er limt med noe som ligner Sika, og løsner når det blir varmt nok.

Lykter etter 2001 (2002 og 2003) kan ikke åpnes. De er lima med ordentlig lim, og må skjæres opp i tilfelle.

Skrevet

Takk for svar folkens ;) Blir mest sannstnlig til att eg kapper opp glasset og drar ut bit for bit .. Hadde vært super nice og fått nye glass ;)

Har spesial lakk på jobb som er beregnet for og lakke plast glass på hovedlykter men :-k

Skrevet
2001 modell lykter kan åpnes, de er limt med noe som ligner Sika, og løsner når det blir varmt nok.

Lykter etter 2001 (2002 og 2003) kan ikke åpnes. De er lima med ordentlig lim, og må skjæres opp i tilfelle.

Ikke enig i den. Jeg har 03mod og fikk da åpnet mine med en hel haug skrutrekkere på alle kanter av lykta, og jobbe seg forsiktig rundt.

Skrevet

Ikke enig i den. Jeg har 03mod og fikk da åpnet mine med en hel haug skrutrekkere på alle kanter av lykta, og jobbe seg forsiktig rundt.

Ja, det er flere 01-03 modeller som har delbare lykter.

Har lest/hørt at lunka vatn og en god kniv kan opne de som er limt uten skade ;)

Har selv disse lyktene her som skal opnest i løpet av noken veker og skifte til Predator Orion V2 Angel Eyes ;)

m2riszc6s6n5120p3c9z.jpg

LYKKE TIL!

Skrevet

Har du lykter med den seige "limen" er det ingen problem og opne dem. På fattern sine lykter kunne vi nesten opne dem etter et par runder med varmluftpistol. Var veldig lite som skulle til. Og det er ingen problemer og få det av, må bare være litt tolmodig og forskiktig.

Jeg prøvde på min 03, varma som faen men glasset rikka seg nesten ikke, om det gjorde det i det hele tatt. Satt bomm fast. Var fare for og knekke kanten rundt.

Men skal nok gå and å få opp, de lyktene jeg "overhalte" var limt med silikon.. Måtte skjære med tapetkniv og kutte glasset i mange biter. Gikk til slutt men det var litt jobb. :)

PS:

Om dere demonterer prosjektoren fra resten av lykta, må denne justeres i forhold til fjernlyset. Jeg traff på eine lykta helt tilfeldig (tenkte ikke over at det måtte justeres), mens på andre lyser fjernlyset litt høyere opp i forhold til nærlyset. Så bør sjekke dette ev. før man monterer ihop :)

Skrevet

Ja, det er flere 01-03 modeller som har delbare lykter.

Har lest/hørt at lunka vatn og en god kniv kan opne de som er limt uten skade ;)

Har selv disse lyktene her som skal opnest i løpet av noken veker og skifte til Predator Orion V2 Angel Eyes ;)

m2riszc6s6n5120p3c9z.jpg

LYKKE TIL!

Ja har trua på att det må gå på ett vis .. Er verfall siste utvei og kjøpe nye da prisen er svimmel høy !!

Predator Orion V2 Angel Eyes , er det sånne lignende ringer som er i nyere bmw ??

Ser fin ut den bilen din ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...