gl_sollid Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Hei. Finnannonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35884848 Dokumentert NAF-test tatt i slutten av November 2011. Service tatt nylig ( 20. Februar 2012). Følgende er nylig utbedret: - Byttet antenneforsterker til sentrallås ( typisk E61 svakhet) - Byttet luftkompressor nivåregulering (typisk E61 svakhet) Spesifikasjoner: - 177hk Orginalt (Chippet hos Diesel-Power.no til ca 237hk og 510 nm. Dette med 2 års garanti) - 125 000 km - Alle servicer fulgt. - Nylig storservice med bytte av alle skiver/klosser osv. -17" piggdekk vinter alu. og 20" Hartge Classic 2 m/Continental sports contact 2 Kjente feil og mangler: -Sporadisk feilmelding på høyre bremselys bak.Mest sannsynelig dårlig kontakt / dårlig sokkel. -Øvre bremselys er delvis defekt da noen LED har sluttet å lyse. - Defekt sensormatte airbag pasasjerside. (kjent feil på e61) - Pdc failure - 1 sensor til parkeringssensor foran må byttes. Utstyr: Xenon M-tech understell og styling Semi-elektriske sports stoler i delskinn og med varme Dekktrykk sensor Panorama soltak DSC Automat girkasse PDC foran og bak Bluetooth for telefon Navigasjon Multifunksjonsratt Automatisk klima anlegg Strømuttak bak Regnsensor Talestyring Cruise kontroll ISOFIX begge bakseter Pris 280.000 + omregistrering. Ta kontakt på glenn.sollid@gmail.com for interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Bilder og pris i en salgsannonse er ikke dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gl_sollid Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Dette var en flott 525D. Meget lik den jeg hadde.. free bump for en flott E61! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gl_sollid Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 300.000 + omregistrering? -Nylig service ( Nye skiver, bremseklosser, oljeskift osv.) - Nylig byttet luftkompressor ( Nivåregulering) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gl_sollid Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Kom gjerne med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffe Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Kor holde du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Har du flere bilder innvendig ved førersiden osv? Har denne tilhengerfeste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gl_sollid Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Hei. Holder til i Trondheim. Legger ved noen flere innvendige bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gl_sollid Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Innbytte i nyere 320d touring m-sport kan være aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gl_sollid Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Ingen interesse:P ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Fin bil, så interessen er der selfølgelig, ingen tvil om det trur jeg. men som alle vet er jo prisene på e61 i ett stup akk nå. bilene ligger ute kjempelenge, kun de billigste med rett utstyr som selges først. Siden du lurte =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gl_sollid Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Rumenimu: Er du interessert i denne typen bil? Hvilken pris ser du for deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 ja jeg er på utkikk etter slik bil. (hadde den hatt comfort seter + m pakke hadde dne vært helt 100%) Har en på handa, men den er uten koppholder og trenger inspection 2. derfor er jeg veldig i tenke boksen. Vil ikke by no, sjekk på finn så ser du de andre m sport. har vel vært i kontakt med mange av de. Har en E39 jeg skulle ha kvittet meg med først egentlig. 525d det også. Hadde jeg fått solgt den kunne jeg ha gitt deg ett bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gl_sollid Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Hva mener du med m-pakke? Dette er en orginal m-sport! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå