Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kjøpt meg M5 speil fra koed og monterte igår, men speila kan beveges litt, altså sjølve speilhuset kan beveges litt frem og tilbake som at det er slakk i, skal det vere sånn? må da vibrere noke voldsomt i fart elns? Er det kanskje noken strammeskruer inni eller?

Skrevet
Uoriginale? Da er det slakk i dem fra fabrikk.. :P

Jeg fikk slakk også på føresiden. Det er orginal M5 speil. Jeg har strammet på innesiden, men det hjelper ikke noe.

Skrevet

Jeg fikk slakk også på føresiden. Det er orginal M5 speil. Jeg har strammet på innesiden, men det hjelper ikke noe.

Hmm, originale? Rart.. Mine sitter som faen, men så er mine med elmotor inni så det er power fold på mine..

Edit: Kjøpte du dem brukte eller nye?

Skrevet

Ja er mest slakk på førersiden her også, men visst det er sånn det skal vere med uroginale så får eg berre la det vere, satser på det ikkje flagrer når eg kjører hehe :P

Takker for svar :)

Skrevet

Hmm, originale? Rart.. Mine sitter som faen, men så er mine med elmotor inni så det er power fold på mine..

Edit: Kjøpte du dem brukte eller nye?

Jeg kjøpte brukte. De er orginal med BMW stempler på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...