Turbo-HF Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Da venter jeg i spenning Ser ut til at jeg hadde flax og ikke trenger den enda, hvis ikke min har skåret seg.. Men ikke selg den helt enda, da, uten å gi meg beskjed? Takk..
Marjooozz Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Jeg har de ihvertfall lyst til å selge de til meg?
marcusss Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 jaja, bare å komme å hente hvis du ikke bor langt unna?
TheIronic Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 Da venter jeg i spenning Ser ut til at jeg hadde flax og ikke trenger den enda, hvis ikke min har skåret seg.. Men ikke selg den helt enda, da, uten å gi meg beskjed? Takk.. Jeg har nesten tatt den helt av, så hvis du spør Marcusss pent så kanskje den kan ligge på verkstedet hans til du gir beskjed?
marcusss Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Da venter jeg i spenning Ser ut til at jeg hadde flax og ikke trenger den enda, hvis ikke min har skåret seg.. Men ikke selg den helt enda, da, uten å gi meg beskjed? Takk.. Jeg har nesten tatt den helt av, så hvis du spør Marcusss pent så kanskje den kan ligge på verkstedet hans til du gir beskjed? Hva er det snakk om egentlig?
TheIronic Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Bunnpanna Marcus, den helvetes bunnpanna..
marcusss Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Jaok. Kjedet meg litt isted og dro bort og putta oppi motoren din og festet motorfester+girkassefester og begynt på elnett. og demontert andre motoren. Har også lagt frem alt som skal skrues på din bil med skruene og fikset eksosen.
Kobar Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 500kr byr jeg for veiv,-og kamsensor. Dem må komme fra en m50b20 med vanos for at dem skal passe!
TheIronic Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Perfekt Marco, takk! Kobar: skal se om det er like helt
Mr.Silver Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Er det todelt klima på denne ? --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?lpp4nl
TheIronic Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Klima ble vraket på vei ut, dessverre. Mye unødvendig som gikk til spille, men sånn går det med dårlig tid.
TheIronic Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 500kr byr jeg for veiv,-og kamsensor. Dem må komme fra en m50b20 med vanos for at dem skal passe! Veiv og kamsensor skal være like helt det, kan demontere etterpå og sende om det er ønskelig?
Emihol1 Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 mulighet til å klippe av kontakt fra bilen? altså dær motor kontakt skal plugges i bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå