Ulf64 Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Da har jeg endelig dratt igang med en ''AVUS blå tråd!! =) Her kommer det noen bilder og litt av hvert fra vinterprosjektet mitt, Har holdt på en liten stund nå men bedre sent en aldri! Har Gjort litt småtteri med understell osv. legger ut noen bilder av hva jeg har drivi med i vinter til nå! Enjoy! - Ulf Da var alle delane blåst! Fikk pulverlakert litt også nå drar det seg til =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Strøkent, holder akkurat på med det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Drit pent:-D skulle gjort det samme selv jeg:-D fin bil var det:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer92 Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Detta blir Smooth!! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Blir strøkent! Hva blir videre planer? Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulf64 Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Har masse planer! hehe. men har igjen og overhale diffen og mellomaxlen nå så tar jeg resten litt etter litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Det høres bra ut Del planene dine da, eller er du en av de hemmelighetsfulle typene? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulf64 Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Lenge siden sist nå!! Bilen har rullet noen km allerede etter ''Vinterprosjekte'' å alt funker veldig bra La ut noen bilder av noen andre stønt jeg driver med utenom bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 strøkent følger med her! og ikke minst morro med egen skumboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Ser bra ut dette ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulf64 Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Jaadaa! skjer jo litt her også selvom jeg er jævelig dårlig til og oppdatere denna tråd'en min.... opptatt med med å følge med på andre sine istede m3en har nå runda over 100000km Men har endelig fått godkjent den til m3 med kw senk og 18'' så det er knall. Kommer også til å handla meg en e30 320 2dørs med takluke om få dager så da blir det nok en ny tråd med masse nye planer og sprell som jeg nok kommer til bygge banebil av Her er noen bilder av bilen etter jeg sota litt lykter å lakerte ''nyrene'' her en kveld slenger med noen bilder av e30'n til kompisen min som kjøpte bil av bergen drifting team nylig. hjelper han litt med skruinga nede på verkstede blir mest dekkomlegg men nå var det clutch skift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulf64 Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 For en fin E36 du har fått deg! Blir dette kosebil og E30 som banebil da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulf64 Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Ja hehe har hatt denna 1,5 år nå så det har hvert kosebilen. meeen må nok vurdere å selge denna nå til fordel for kassebil så blir det kunn banebil bygging framover. driver med downhill å litt cross også så da blir bimmern litt upraktisk igjen... men det blir god bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulf64 Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 viewtopic.php?f=11&t=241953 Kommet litt igang med E30 nå, så er nok her det forsetter framover ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå