FredrikE24 Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Min samling verktøy har vokst seg stort og er ikke lite som er biltema. Opplever at det er Kamasa og Bacho som ryker.. Opplever Kamasa som ikke fullt så bra, brukket fastnøkler, tenger og skrutrekkere. Når det gjelder Biltema skrutrekkere er jeg ikke fan av disse, må ha god gammel Geilo! De blå settene med skrallene som har gummi rundt er ettersom hva jeg har skjønt TengTools. Vi kjøper mye Tengtools på jobben og skrallene ser helt like ut. Jeg liker de ikke, derfor har jeg kjøpt noen andre sett også bra Biltema. Ser nå at de settene muligens er ute av sortimentet. Når det gjelder kjøp av verktøy foretrekker jeg flere sett istedefor en koffert spekka med fastnøkler, langpiper, kortpiper, med 1/4", 3/8" og 1/2".. Foretrekker å dele det opp litt separat. Har derfor et lite sett med piper fra 3,5-14mm 1/4". Inneholder også umbrako og torx, diverse forlengere og gummiskaft med feste for skralle. Fått masse glede av dette settet! Slitt ut skralla som fulgte med, da har jeg ikke skrudd overdrevent hardt. Så har jeg et sett med 3/8" og 1/2 i et. Dette synes jeg er i det største laget, men pipene ligger pent i esken og det holder seg ryddig så er helt ok. Kvaliteten er det ingenting å si på! Består også av 2 skuffer, disse har jeg fyllt med skumgummi hvor det har blitt skjært ut utsparinger til verktøy som ligger oppi så det ikke slenger rundt Så har jeg to 1/2" som er noe mindre + et Stahlwille 3/8" sett. Rart med det, men er ikke sjeldent at alt dette blir tatt i bruk under en skruøkt! Skuffer meg aldri! Så har jeg dette fastnøkkelsettet, ganske likt, men ikke med farger og litt annet hylster, 8mm fastnøkkelen har jeg klart å bøye når jeg skjøta på den en gang, men fungerer bra fremdeles. http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handve ... bow-11103/ Så har jeg større og mindre fastnøkler som jeg supplerer med Det jeg følte at jeg manglet etter å ha fått dette på plass var en skikkelig latmannsarm Så har jeg Biltema 2 minutter unna, så det er veldig kurrant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Jeg bruker fast og skift nøkklene til Biltema, er fornøyd med dem. Jeg er uansett ikke sterknok til å bøye dem. Har ikke prøvd skrallene deres, men fikk sponset ett skallesett av mor og far av en merke som heter King Tony (1/2" som torshov solgte før) kostet ca 600kr, det er det beste skrallesettet jeg har brukt, låner det aldri bort siden det er så og si juvelen i verktøysammlingen! haha, jeg fikk også et King Tony skrallesett av mor og far for mange år siden. beste jeg noensinne har brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Jeg bruker fast og skift nøkklene til Biltema, er fornøyd med dem. Jeg er uansett ikke sterknok til å bøye dem. Har ikke prøvd skrallene deres, men fikk sponset ett skallesett av mor og far av en merke som heter King Tony (1/2" som torshov solgte før) kostet ca 600kr, det er det beste skrallesettet jeg har brukt, låner det aldri bort siden det er så og si juvelen i verktøysammlingen! haha, jeg fikk også et King Tony skrallesett av mor og far for mange år siden. beste jeg noensinne har brukt! Ser at Torshov ikke selgervdem lengre! Må finne ut hvor jeg kan skaffe mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Jeg bruker Tengtools og er veldig fornøyd med det. Jeg har både 1/2 1/4 og 3/8 settene deres og de fungerer ihvertfall utmerket. Kombinøklene til biltema er også veldig bra og fin å skru med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå