hamansen Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 trenger et nytt lokk, eneste nummeret jeg finner på lokket er: "3,1 225 " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Hvor mange bolter? 8 eller 6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 8.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 har difflokk lokk til lilletypen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 aner ikke hva de går for jeg -250kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Hvis det er 8hull, og det står 3,1 225 på det, så er jeg intr. Kan du sjekke at det ikke er antydninger til sprekker i godset rundt foringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 var akkurat å sjekka.. det er desverre bare 6 bolter som fester baklokket, 8 med tappeplugg og påfylling, men regner med at det var selveste skruene for å feste lokket du mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 det var da som pokkern :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Jeg finner ikke lokket med 8 hull, verken på GS eller koed.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Hei. Du trenger difflokket som E30 325 diffen har. Ikke lette å få tak i. Det kan tenkes at du må kjøpe nytt baklokk. Eller kjøpe en hel diff som er defekt eller i dårlig stand, slik at du får sikret deg lokket du trenger. Da får du i alle fall gang på bilen. Mange trenger slike difflokk hvis de bruker differ fra E28 bl.a til bruk på en E30. En grunn til at lokket er etterspurt. Edit. Sjekket nettopp Ebay. Der selges spesielle baklokk med ekstra kjøling for den nette summen av ca 4.000 kr. Ingen vanlige lokk til salgs. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Hei. Du trenger difflokket som E30 325 diffen har. Ikke lette å få tak i. Det kan tenkes at du må kjøpe nytt baklokk. Eller kjøpe en hel diff som er defekt eller i dårlig stand, slik at du får sikret deg lokket du trenger. Da får du i alle fall gang på bilen.Mange trenger slike difflokk hvis de bruker differ fra E28 bl.a til bruk på en E30. En grunn til at lokket er etterspurt. Edit. Sjekket nettopp Ebay. Der selges spesielle baklokk med ekstra kjøling for den nette summen av ca 4.000 kr. Ingen vanlige lokk til salgs. Hilsen Eirik. Takk for svar! Blir vel å kjøpe nytt da..men jeg finner kun lokk med 6 bolter, ikke 8, slik jeg har nå. Må vel ringe GS imorgen å få litt hjelp der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 koed har, ® E30 ® Nye deler ® Tuning ® Clutch, gir & drivverk (Tuning) bagtøydeksel;-) 2000 helt nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå