Stian Sørmo Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Er det noen som vet om jeg kan bruke brent navigasjonsplate til min navigasjon profesional i min E60?, og evnt hvilket program denne må brennes i? Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål og biltype. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Mannen med nick 740AV vet ALT om dette. Send PM til han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Ja, det kan du. Så lenge du har fått lastet ned filen så er det bare brenne ut med lavest mulig hastighet og på en dvd plate av god kvalitet (Verbatim har jeg brukt og det fungerer alltid). Du kan bruke hvilken som helst brennerprogram, så den støtter brenning av image filer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Sørmo Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 prøvde å brenne med en dvd + -plate på lav hastighet, men det var ikke noen suksess Ja, det kan du. Så lenge du har fått lastet ned filen så er det bare brenne ut med lavest mulig hastighet og på en dvd plate av god kvalitet (Verbatim har jeg brukt og det fungerer alltid). Du kan bruke hvilken som helst brennerprogram, så den støtter brenning av image filer. Ja, det kan du. Så lenge du har fått lastet ned filen så er det bare brenne ut med lavest mulig hastighet og på en dvd plate av god kvalitet (Verbatim har jeg brukt og det fungerer alltid). Du kan bruke hvilken som helst brennerprogram, så den støtter brenning av image filer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Hvilken feilmelding fikk du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Kjøpte dvd plater på europris jeg. Fungerte knall det. Aner ikke navnet, fungerte på min i alle fall Ikke pakk ut image fila, brenn den fila. BMW DVD Road Map Europe Professional 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 viewforum.php?f=10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Sørmo Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Hvilken feilmelding fikk du? fikk ingen feilmelding....... Navien startet ikke i det hele tatt, men når jeg satt i orginalplata, var den helt ok :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Høres ut som kresen dvd-leser. Nå husker jeg ikke om jeg hadde pluss eller minus plate i min, men kan være verdt å prøve en minus plate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå