marcusss Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Jeg kunne tenkt meg både recaro dørpanelene og de dørpanelene bak i denne. Elektriske vinduer m. elnettet. Innstegslistene. komplett frontfanger. Send pris på PM eller sms;) Marcus
liffi Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Bump. kom med bud på hele bilen. selges fremdeles hel. etter helgen blir den påbegynt demontert å solgt i deler..
liffi Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Skrevet Mars 8, 2012 Bilen er holdt av ut helgen ! blir det ikke salg da, går hele bilen i deler.
liffi Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Bud på alt. motoren er muligens reservert. samt driverk! resten er det fritt frem på! sender ikke noe av store deler!
liffi Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 Jeg kan være int i Manuell kasse til denne motoren hvis noen veit om det lite int i bilen, så da blir det vurdert lekebil!
liffi Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Skrevet Mars 23, 2012 Da var hele bilen SOLGT til en billig penge !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå