liffi Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Motor & Driverk er reservert kjørt nå ca 50mil med den fre Sverige, Girkassa er ikke helt god. lugger litt i giringa hvis man kjører hardt med den, starteren er litt rar. slår ikke helt inn når bilen er varm, men fungerer med en gang når den er kald ! Motoren er sprek å fin. drar meget bra. gått litt over 300.000 men bærer ikke preg av dette. rister en del i over 80. men er dekka som ikke er balanser. bilen er IKKE strøken eller rustfri, men ikke så ille som det ser ut som foruten om bakredel av kanalen! åssen foringer å div driverk er, har jeg ikke sett på, men føles " Helt ok" Bilen har IKKE bredfronten, men 540 fanger. Shadowline, antispinn, panorama tak, 4x el.vindu, sentral lås, kjørecomputer mm.. ( Vanelig utstyr i 540 ? ) interiører skal jeg ha selv. bilen selges som delebil til h.b.o 10.000,- ( er vell det bare motoren går for ) Shadowline - 2000,- Frontfanger - 2000,- Lykter - 800,- Gulvteppe - 500,- Speedo - 800,- Bud på resten !!
liffi Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Bare å henge seg på det Drar mestsansynelig på fredag å kjører den hjem.
pedro Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Manuellgiret eller tomat? Skal du hive ut det pene hvite skinnet i 540ien da? Snd og skam. Grisepen den touringen din EDiTH Ser jo nå i avataren at du har en 525 også Sedan det da? P
liffi Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 Står i annonsen 540ia så er nok automat. liker det lyse ja, men forandring fryder. Avatarbildet er 540`n å har en 525 touring bruksbil.
KnutNilsen Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 hvor mye får sprederan og festan til dette om d er heilt?
liffi Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Det må jeg se på ! planen er å prøve å selge bilen hel i første omgang . å tror ikke det blir noe problem mht at det er rimelig billig for så godt som komplettbil. blir å dra til sweeden om noen timer, så blir det bilder ikveld / Morgen
liffi Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Skrevet Februar 25, 2012 Oppdatert med info. bilder kommer imorgen. God Natt !!
Turbo-HF Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 Oppdatert med info. bilder kommer imorgen. God Natt !! Hei, trenger diverse frontdetaljer, etc.. Pm meg, da? Trenger komplett støtfanger og grill foran.
liffi Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Skrevet Februar 25, 2012 Like før fylla Bump ingen som er int i helebilen? Virker som om det er mere int for denne i deler gitt. igrunn samme for meg hvordan bilen selges, men litt lettere å selge den "Hel" synes jeg.
Turbo-HF Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 Like før fylla Bump ingen som er int i helebilen?Virker som om det er mere int for denne i deler gitt. igrunn samme for meg hvordan bilen selges, men litt lettere å selge den "Hel" synes jeg. Tilbudet mitt står ved lag, men får tak i komplett grill imorgen.. Men frontfangeren med underleppa er interessant, hvis du ikke skal beholde den selv..
liffi Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 Ingen som er int i komplett delebil ( Uten om interiør ) ?! Kanalen er kun rusten i bakant som er på bildet. resten er fin . dørene er "Standar".. Bagasje luka er ok. girkassa blir tatt ut å sjekka iløpet av uka. prøve å finne feilen på denne lugginga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå