Madde Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 overskriften sier alt om hvor godt jeg kjenner bilen min må ha av det dekselet for å komme til vakumpumpa. noen som kan gi meg rettledning til hvordan man får av oljepåfyllingslokket uten å rive det av? Motor: Hjulvisper (316i N42) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yttervik Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Kjenner ikke til N42, men ut ifra bilder på nettet bør det være ganske likt motoren i min E39. Oljepåfyllingslokket skrur du av på vanlig måte, kan sitte litt godt fast. Dekselet som dekker pluggene er festet med 2(?) skruer, disse er dekket av to små runde plastlokk som må vippes av for å komme til skruene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4driver Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Du må av med vannkassa som kupefilter sitter i. Søk på google og 'spagetticoder online' så finner du svar på 80% av alt du lurer på. Da finner du ut at lokket er bare å løfte enkelt rett opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 http://tis.spaghetticoder.org Tenkte jeg linka til det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas83 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Hvis jeg ikke husker helt feil så skal du åpne lokket og vri holderen rundt mens du drar litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madde Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Takk for tips. Den spaghetticoder-siden var jo helt gull!!!!! skal røske den av snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå