Walkabout Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Har kjøpt et komplett M-tech stylingsett til min E60, men har frontfanger allerede. Selger derfor unna denne fangeren som kommer. Det mangler tåkelykter, men dette fås hos Schmiedmann til rundt 1500 kroner totalt. Farge: Karbonsort metallic. Stått to år på en 535d 2007, ble byttet ut på grunn av Lumma-styling. Ser meget pen ut. Kan anbefale å få på denne fronten, bilen blir en helt annen! Kom med bud Kan hentes i Oslo eller Grimstad, helst Oslo. Garantert 100% original fra BMW.
Walkabout Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Ligger på finn.no til 3500 nå, så hadde kanskje tenkt meg 3000 for den i utgangspunktet Men om det drøyer ut i tid og jeg ikke får solgt den på et par uker, så får jeg heller se hva den går for. 2000,- er dog litt for lite uansett synes jeg, da blir jeg sittende igjen med en ganske stiv pris for bare sideskjørtene og bakfangeren selv. SilverDragon reagerte på dette 1
TDStveitan Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Ok, ser den. Hvis du ikke får solgt så kan vi sikkert bli enige om en pris
vinnalott Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Hei, jeg byr kr 3000,- og er interessert i å hente den i Oslo. Sendte deg også nettopp en mail via finn.no da jeg så annonsen der.
Walkabout Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Hehe, det var deg det ja! Jeg svarte deg nettopp på mail
Walkabout Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Er dette til facelift?Ja, passer alle, men er i utgangspunktet solgt, har avtalt henting i morgen med brukeren over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå