-Martin- Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 En racerigget 1-Serie som kjemper en intens kamp om plassering med en GT3. Film: Jeg tok meg selv i å holde pusten og lene meg i svinga (glad jeg sitter alene), rett og slett tullete kjøring av Porsche føreren til tider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Nice one Rååå 1serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Når først 1 serien kom seg forbi. etter 8 minutter med kø kjøring. det første porsche sjåføren gjer er å dulte til 1 serien i hekken så han mister kontrollen et øyeblikk å kjem ut av kurs. vanvittig voksent gjort. ser seinare når han kom seg forbi igjen så stikker en serien av:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 rått! skjønner godt at han ble forbanna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Flott film. Virker som han sjåføren har snøring på redskapen sin privat også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Satsing liker vi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Porschen gikk en smule bedre, men sjåføren i 1 serien var MYE bedre både på innbremsing og tangeringene. Eg kjente eg blei forbanna bare av å se på. Kan tenke meg blodtrykket til sjåføren i 1 serien var rimelig høyt ei stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå