killarinc Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Noen som veit om det går ann og få tak i en oppdatering? Har sett folk på youtube som endrer ting osv med sd kortet. Fant en side som alle snakker om men den er det passord på så jeg kommer ikke inn. Eller om folk veit om noe tweaks osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Har ikke vært borti noe sån så jeg lurer og på dette, da jeg og har en sån spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Har som sagt sett det men finner ikke softwaren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Har nå snakket med huangilan som sa det var flere oppdateringer tilgjengelig og de skal sende det på mail. Kommer til og lage en diy her når jeg har fått instruksjoner osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Hehe fått lagt inn wolfNCU på den nå.. Mye rart man kan ha da as. Får tilgang til alle filer også kan man ha idrive skin osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Tøft! Legg gjerne ut fremgangsmåte for å få dette til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Skal gjøre det i når jeg får tatt litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå