zandzpider Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Heisann, merker når jeg kjører over litt humplete vei på høyre side, så kommer det "knirke/knittre" lyder ved front-passasjerside og det kan komme knirkelyder bak ved høyre vindu, virker det som. Noen som har noen erfaring med slikt? Må testkjøre med passasjer for å trykke/holde på ulike plasser for å se om det forsvinner.
gullsakar Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 skru opp musikken kjør å vær glad.. litt ulyder er det i ny og ne.. du vil høre om det er noe galt... min filosofi selv om jeg også hater ulyder...
awt Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Jeg irriterte meg over det samme i min e46 i to år. Til slutt fant jeg ut at det var autopassbrikken som dirret.
rublings Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Knirkelyder i hjørnene bak kan komme av ytre bærearmsforing bak. Still deg bak hvor det knirker og press bilen ned og opp for å simulere humper. Kommer det en knirking fra bak hjulet så kan det veldig godt være foring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå