NBCustom Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Er lite fan av de nye felgene, men så lenge du liker de selv er det det viktigste. Bilen er rå uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Flere bilder! og her er en kompis sin vakre og strøkne tds... som står å tar opp plass hos meg!!......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Helt rått med de hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 17 18? Bredde på dm? Og er d nagaro silver i senter? Meget bra spør du meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Helt rett med de hjula der! Rå den 525'n din:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 17 18? Bredde på dm? Og er d nagaro silver i senter? Meget bra spør du meg;) 17". 8,5 og 9,5.. usikker på fargen, men det er noe lignende hvertfall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Steike.. Ble rått med nyhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 fargen i senter er bmw titan grå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Veldig fin e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Ble nydelig med ACS hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Fornøyd jeg ja Fjernet lyktefilmen på grøftlysene nå, syns ikke det passet lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Flere bilder! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] og her er en kompis sin vakre og strøkne tds... som står å tar opp plass hos meg!!......... [ Bilde ] Til salgs denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Flere bilder! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] og her er en kompis sin vakre og strøkne tds... som står å tar opp plass hos meg!!......... [ Bilde ] Til salgs denne da? Tror ikke det. Men nå har jeg fått ett bra bud på min, uten ACS felger og stereo. Så etter jeg kommer hjem fra jobb på begynnelsen av august blir den nok solgt, om budet fortsatt står Om du er interessert å høre hva budet er må du si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 div Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Synes RS'ene satt bedre egentlig jeg. Men ble ikke feil med ACS heller. Rå vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå