motocross4 Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Hallo. Fikk en tlf, av en kammerat av faren min nå. Han hadde en bmw e21 hartge 335 1982 som han ville pusse opp. Han sa dette var de eneste i norge? og det er laget 12 av den i hele verden? stemmer dette? Jeg sa hvertfall at det hørtes veldig int ut. Og han sa man kunne få alt i mellom 300.000-600.000kr kom helt ann på stand? stemmer dette? Takk! Robin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 The second E21 model was the monster Hartge H3S 335i. For this Hartge modified a 6-cylinder 3.5 L transplanted out of a BMW 635CSi. This produced 205 hp (153 kW) which was a reduction in power compared to 218 CVs of E23 and E24 made necessary in order to meet anti-pollution laws in force, which set limits to emissions of CO in relation to weight ratio power. Since the 3500 cc engine coupled to the body of the E21 Series 3 was smaller and lighter than the 6 Series and 7, it exceeded these limits and was necessary to cut 13 hp (10 kW) in order to obtain approval. In 1982, thanks to head, valves, camshaft and exhaust manifolds, specific power reached a peak of 240 hp (179 kW) for a maximum speed of 240 km/h (149 mph) and launched it from 0–100 km in 6 seconds. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 The second E21 model was the monster Hartge H3S 335i. For this Hartge modified a 6-cylinder 3.5 L transplanted out of a BMW 635CSi. This produced 205 hp (153 kW) which was a reduction in power compared to 218 CVs of E23 and E24 made necessary in order to meet anti-pollution laws in force, which set limits to emissions of CO in relation to weight ratio power. Since the 3500 cc engine coupled to the body of the E21 Series 3 was smaller and lighter than the 6 Series and 7, it exceeded these limits and was necessary to cut 13 hp (10 kW) in order to obtain approval. In 1982, thanks to head, valves, camshaft and exhaust manifolds, specific power reached a peak of 240 hp (179 kW) for a maximum speed of 240 km/h (149 mph) and launched it from 0–100 km in 6 seconds. nice. Han sa jeg betaler alle delene og du gjør jobben. Også selger vi den og deler pengene. Grei deal det? Får noen 100 for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Tror ikke du får solgt den så lett i Norge. Er ganske sært. Men du får nok solgt den etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Hartge H3S 335i? Er vel sjelden vare det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Hartge H3S 335i? Er vel sjelden vare det ja ja en slik en ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Tror ikke du får solgt den så lett i Norge. Er ganske sært. Men du får nok solgt den etterhvert. ja sant. Men er nok en entusiast som ringer tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Er vel neppe i så bra stand at den er ferdig neste år uansett? !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Er vel neppe i så bra stand at den er ferdig neste år uansett? !!!! Hehe, ja vi får se da;) den blir sendt bort til rust sveising ogsånt om det trengs. Prosjekt kommer om det blir noe av;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Creme prosjekt da! DO IT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Noen som vet hvordan diff/bakstilling som sitter på disse? De originale E21 diffene er jo sterkt underdimensjonert bare for 323 motoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RR-E21 Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Drømmebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 WORD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå