Gå til innhold

E36 320I Stance-Project

galekz
 Share

Anbefalte innlegg

Sølvfarget E36 er vakkert det :)

Er litt frem og tilbake for tiden, har fått tak i en 94 mod 320i som e mye bedre for rust og ellers som jeg vurderer å flytte over alt fra den søvfargede til den. Er i mine øyne et litt bedre eksemplar :)

Kan legge ved ett bilde om hvordan den ser ut :)

Hva syns du om fargen? :)

bxgaowy98oecbwrdripo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det er jo ikke så vanskelig å flytte over! er jo bare bra, hvis den andre er i bedre stand. Da sparer du deg sikkert for mye ekstraarbeid.

Liker fargen veldig godt, og sammen med felgene dine blir det kanonbra! sitter som et skudd! ;)

Var det veldig mye rust på den eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte vell ha byttet hjulbuer bak, div av begge kanaler og noe i bagasjerom :) ellers så var den bra... Det triste med å bruke den blåe er jo at del sølvfargede har M3 forsterkninger bak

Men det blir vell like gromt lell :) Er vell egentlig ikke noe annet enn noen skikkelige coilovere, nye dekk på RC`ene og litt lakk og finpuss. Den er fortiden noe fargekart i front :P

Skal prøve å legge ut bilder frammover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å styrt litt med bilen i dag, montert opp igjen fronten som var demontert da jeg hentet bilen, flyttet også over RC`ene for å se hvordan det ble, men den skriker etter senk og annen dekk dim :P Har ordnet brukte coilovere som jeg kan bruke inntill videre, men venter nok med å montere senk til etter EU. Bilen gikk heller ikke da vi hentet den, men feilen viste seg å være ledningsbrudd til bensinpumpa :) Bilen er ingen form for noe glansbilde men regner med den blir en del bedre med litt lakk og full m-pakke

Legger ved et noen dårlige bilder av hvordan den ser ut nå :)

6q4q52d25iqr2ndn0ydp.jpg

6wq8z5tph62ocqyd5h6h.jpg

l6bhcapddunks2tvnhuj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...