galekz Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Sølvfarget E36 er vakkert det Er litt frem og tilbake for tiden, har fått tak i en 94 mod 320i som e mye bedre for rust og ellers som jeg vurderer å flytte over alt fra den søvfargede til den. Er i mine øyne et litt bedre eksemplar Kan legge ved ett bilde om hvordan den ser ut Hva syns du om fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Ja det er jo ikke så vanskelig å flytte over! er jo bare bra, hvis den andre er i bedre stand. Da sparer du deg sikkert for mye ekstraarbeid. Liker fargen veldig godt, og sammen med felgene dine blir det kanonbra! sitter som et skudd! Var det veldig mye rust på den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Måtte vell ha byttet hjulbuer bak, div av begge kanaler og noe i bagasjerom ellers så var den bra... Det triste med å bruke den blåe er jo at del sølvfargede har M3 forsterkninger bak Men det blir vell like gromt lell Er vell egentlig ikke noe annet enn noen skikkelige coilovere, nye dekk på RC`ene og litt lakk og finpuss. Den er fortiden noe fargekart i front Skal prøve å legge ut bilder frammover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 skal følge med her da jeg har en grå e36 selv jeg holder på med:) akkurat sotte inn 2.8 motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 saker ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Er fort gjort å sveise inn M3 forsterkninger da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Får ta det etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Holdt på å styrt litt med bilen i dag, montert opp igjen fronten som var demontert da jeg hentet bilen, flyttet også over RC`ene for å se hvordan det ble, men den skriker etter senk og annen dekk dim Har ordnet brukte coilovere som jeg kan bruke inntill videre, men venter nok med å montere senk til etter EU. Bilen gikk heller ikke da vi hentet den, men feilen viste seg å være ledningsbrudd til bensinpumpa Bilen er ingen form for noe glansbilde men regner med den blir en del bedre med litt lakk og full m-pakke Legger ved et noen dårlige bilder av hvordan den ser ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Blir bil av sånt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Blir det skal utover i morgen å shine interiøret å få inn M setene, bare dumt at jeg har feil seterygg bak, går å venter på en som har riktig sete, skal bytte så begge blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Bra prosjekt, skal følge med Syns du skal beholde fargen (Samoa blau?), den er pen, hvertfall med svarte detaljer rundt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Takk for det Fargen blir nok beholdt ja Jepp stemmer det Tror nok den vil kommet seg ganske kjapt med litt lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Bra å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Tror ikke det er så mange som har denne fargen egentlig, har iallefall ikke sett mer enn ett par med samme farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 En kompis av meg hadde den fargen på sin 328i coupe, var utrolig lekker. Slenger ved noen bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå