Gå til innhold

dårlig radio signaler, e34- kenwood 1 din dvd.

Anbefalte innlegg

Har du sjekket om du har koblet til antenneforsterkeren? (viss bilen har det)

hmm, det var noe nytt for meg men jeg vet ikke fordi antenne kabelen går bare opp i dashbordet mot høyre etter det vet jeg ikke.

dobbel kjekka om kabelen er på.ok.

kan man ettermontere sånn radio forsterker? og hvor har dem slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikkje so nøye kor forsterkeren ligger. Er vel greit å vite fargen på ledningen som ligger bakpå spilleren istedet vel? (det veit eg ikkje)

Den skal iallefall kobles på blå/kvit ledning ifra spilleren.

okey så det er bare en kabel som skal kobles jah.. men blå hvit kabel fra spillern er ikke det remote får forsterker slik at den slår seg på når spillern er på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har ein ledning med ein kontakt som ikkje er tilkobla. Var nok tilkobla på originalspilleren. Eg veit ikkje korleis den ser ut eller fargen. Men er antagligt noken her inne som veit svaret.

Uten antenneforsterker tilkobla, blir radiosignalet ein del dårligare til spiller. Det er vel det du har merka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har ein ledning med ein kontakt som ikkje er tilkobla. Var nok tilkobla på originalspilleren. Eg veit ikkje korleis den ser ut eller fargen. Men er antagligt noken her inne som veit svaret.

Uten antenneforsterker tilkobla, blir radiosignalet ein del dårligare til spiller. Det er vel det du har merka.

ja det er en sokket-kabel som er løs rett bak spillern der kanskje det er den? men den sokketen ligner mye på andre type sokketer som er andre steder i bilen. har aldri sett en spiller med slik ingang bak lixom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...