Gå til innhold

Vurderer kjøp av 525 tdi

Tom K
 Share

Anbefalte innlegg

Har en V70 XC som jeg kjøpte for noen mnd siden men denne vil nå bli levert tilbake og kjøpet hevet pga mye tull og mangler, vurderer da å kjøpe BMW igjen og har sett litt på denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33348078

er det noe man bør sjekke ekstra nøye med denne modellen og hva synes dere om prisen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke prisen var noe å juble over, spesielt siden jeg har lite til overs for å henge på m fanger på en vanlig bil. Dersom du vil ha m sport, så finnes det bedre alternativer.

Motor, generelt veldig bra, les i diesel tråden min for mer info. Bilene ellers, veldig bra, finnes dog en del små ting som er greit å være obs på (eks panoram soltak), det kommer sikkert noen som linker til den svenske siden, så slipper jeg å skrive en avhandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen:

det kommer sikkert noen som linker til den svenske siden

Var deg meg du tenkte på :)

Autopower.se Trykk "begagnatgudien" og e60, den dekker også e61

Se også http://www.swirlflaps.co.uk/

Ikke stirr deg blind på dette med "swirlflaps" jeg mistenker at mange provoserer frem havariet ved å daukjøre/truge bilen vel mye på lavt turtall. La motoren puste litt innimellom!

Uten at jeg har dieselbil følger jeg på dieseltråden til TRF, kjeder du deg en dag byr den på mange intresante problem og løsninger.

Et argument fra meg for å tenke noe mer BMW enn Volvo er intreøret.

Jeg synes du er på rett vei, ifølge meg har ikke Volvo dashbord etter V-modellene, jeg tenker sånn rundt 00mod jeg da. Bilen i annonsen du linket til er solgt så da bør jeg kanskje gratulere.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...