Tandee34 Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 jaja, fikk henta ledningsnette idag, å så kjøpte jeg meg et nytt ratt! regner med at jeg begynner å montere ledningsnett imorgen
Tandee34 Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Da hadde jeg fått gjort litt idag, fått dytta bilen inn i garasjn, å begynt å ta av innsuge.. blir mere skruing imorgen":)
Tandee34 Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Skrevet Mai 19, 2012 der va innsuge av, så da er det bare å begynne med selve ledningene
Tandee34 Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 jaja, Er snart ferdig med å bytte ledningsnett!
AHellem Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 kan tenke meg det der var et helvettes styr du får stå på! blir spennende å se om den starter og går feilfritt !
Tandee34 Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 hehe, kjente at jeg nesten ble svimmel av alle di kontaktene å ledningene.. får håpe at den starter! skal bort i helga, så får ikke gjort noe med bilen
Tandee34 Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Skrevet Mai 26, 2012 har et spørsmål!! hver gang jeg kobler på batterie, går alarmen, å jeg kan ikke skru den av. er dette siden motoren ikke er koblet til, eller? å vist motor ikke har noe med det å gjøre, hvordan kobler jeg ut det jævla bråke?
Tandee34 Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 har et spørsmål til..! noen som veit om det e mye arbei, masse som må byttes vist jeg skal hive en m52b28 motor under pansre? har en sånn liggende jeg tenkte å bygge opp!
Tandee34 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 der va jeg endelig færdi med å bytte ledningsnette, men startet ikke.. ( starter slår ikke inn, noen som vet hva som er feil? å noen som vet hvordan jeg kobler ut alarmen?
AHellem Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 går ikke starteren rundt eller slår den ikke inn? om den går rundt men bare surrer, så har jeg en teori om at den kan gå feil vei rundt... har vert borti startere dette kan hende med, men vet ikke med denne.. i såfall er det bare å bytte om ledningene i pluggen til den ! men som sakt,,, vet ikke om dette i det hele tatt KAN skje med denne starteren... alarmen ville jeg bare prøvd å følge ledningene til for så å fjerne hele driten!
Tandee34 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 starteren gikk ikke.. trur ikke den får strøm, så må finne ut om jeg har gjort noe feil der er ikke noe artig å feilsøke heller, da alarmen begynner å bråke med en gang jeg kobler på batteriet..
AHellem Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 ser den! ta på deg noen peltor og finn ut hvor høyttaleren til alarmen er, og drep den... SÅ er det sikkert mer behagelig å feilsøke! skjønner dette kan være dritt
Tandee34 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 sorry før litt dårlige bilder, er ikke verdens beste kamera på iphone.. skal se om jeg får koblet ut alarmen imorgen, å begynne å feilsøke grillramme er lakkert svart
Tandee34 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Prøvde og bytte hjerne igår, å bytte litt om på ledningene, skjekket også om den var jordet. men skjedde ingenting, men tror det er startsperren som slår inn siden alarmen går med en gang, så skal prøve å bytte ews(?)boksene til uka, eller imorgen vist jeg gidder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå