Tandee34 Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Skrevet Juni 15, 2012 begynner å bli så lei no.. er jo ingen som veit hvordan man kobler ut alarmen, å sjønne heller ikke hvorfor starter er "død".. trur det har noe me startsperren å jøre, men er ikke sikker. å det er ingen som veit hvordan man kobler ut startsperren heller...
Tandee34 Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Skrevet Juni 16, 2012 har sendt mail til eg bmw verksted nå! håper på raskt svar!
Tandee34 Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Skrevet Juni 16, 2012 har prøvd å tadd ut noen ledninger og kontakter idag, men alarmen gikk ikke av.. er en svart boks under rattet, trur den er til alarmen.. prøvde å ta den ut, men alarmen gikk ikke av.. noen som vet hva jeg kan prøve får å få alarmen av?
Tandee34 Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 Går sakte her.. har ikke gidda å gjort noe med bilen, får se litt utpå sommeren om jeg gidder.. MEN! bilen skal funke før jeg får lappen! har heldigvis 2år på å gjøre den færdi
Tandee34 Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 NO har jeg endelig hadd start!! kobla bort alarmen, kobla bensinpompa på eget batteri å kortsluttet starter, å da startet den! så nå må jeg bare finne ut hvorfor bensinpompen ikke går, å hvorfor den ikke starter med nøkklen.. bilder kommer! får ikke lagt ut noen nå..
AHellem Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 sånn skal det låte! bra du ikke ga opp! lønner seg det
Tandee34 Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Glad jeg ikke ga opp! får ikke lagt ut noen bilder nå, men kommer bilder imorgen!
Tandee34 Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 Får ikke lagt ut noen bilder.. Er det kun jeg som plages med det, eller??
AHellem Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 problemer jeg og... kan heller ikke se bildene som jeg tideligere har lagt inn på tråden min :S
Glema Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Trur det er bildeserveren til bimmers som er nede igjen. Prøv photobucket.com
Tandee34 Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Liiten update.. skal snart ta bilen til et verksted, å heller skru der istede får å stå ute å skru her er noen bilder ifra feilsøkinga, å den stygge alarmen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå