Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet

begynner å bli så lei no.. er jo ingen som veit hvordan man kobler ut alarmen, å sjønne heller ikke hvorfor starter er "død".. trur det har noe me startsperren å jøre, men er ikke sikker. å det er ingen som veit hvordan man kobler ut startsperren heller...

Skrevet

har prøvd å tadd ut noen ledninger og kontakter idag, men alarmen gikk ikke av.. er en svart boks under rattet, trur den er til alarmen.. prøvde å ta den ut, men alarmen gikk ikke av..

noen som vet hva jeg kan prøve får å få alarmen av?:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Går sakte her.. har ikke gidda å gjort noe med bilen, får se litt utpå sommeren om jeg gidder..

MEN! bilen skal funke før jeg får lappen! har heldigvis 2år på å gjøre den færdi :D

Skrevet

NO har jeg endelig hadd start!!:) kobla bort alarmen, kobla bensinpompa på eget batteri å kortsluttet starter, å da startet den!:)

så nå må jeg bare finne ut hvorfor bensinpompen ikke går, å hvorfor den ikke starter med nøkklen..:)

bilder kommer! får ikke lagt ut noen nå..

Skrevet

problemer jeg og... kan heller ikke se bildene som jeg tideligere har lagt inn på tråden min :S

Skrevet

Liiten update..

skal snart ta bilen til et verksted, å heller skru der istede får å stå ute å skru :)

her er noen bilder ifra feilsøkinga, å den stygge alarmen..

mipzuu7f0wz9wyuawwtu.jpg

qqsg7mxnamh2zk5wsb1l.jpg

xslem7fzc1rgut0509u7.jpg

6wkdrny09bx14k36auuj.jpg

9qc8hrtfitu3qvbzgamj.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...