Tandee34 Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 skal kanskje hente meg en til E34.... Begynner til uka med mer feilsøking på touringen!
Tandee34 Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Skrevet Juli 11, 2012 jaa! men er ikke sikkert at den blir delebil.. vist den er så rustfri som han sier den er blir den ikke delebil!
Tandee34 Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Skrevet Juli 14, 2012 har enda ikke fått bilen slept til en garasje, men snart! gidder ikke å holde på å feilsøke ute i steksol eller regn =) Blir å gå igjennom hele el-nettet på bilen, å satse på at jeg finner feilen der!
Tandee34 Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 Liten update! har tatt av innsuget, får å se om det var noen ledninger som jeg hadde oversett når jeg bytta lednings nett, men det var det ikke.. men nå er jeg ihvertfall 100% sikker på at det er startsperren som kødder, siden forje eier har vært plaget med det samme! Skal montere innsuge senere idag!
AHellem Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Høres ut som du nermer der mer og mer! Du får finne startsperren og alarmen å rive ut hele dritet:p
Tandee34 Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 Alarmen er funnet å koblet ut! nå er det bare startsperren igjen:p Men skal prøve å bytte tenningslås, kan jo være det som er feil, men trur ikke det.. men har tenningslås liggende så koster jo ingenting å prøve!
Tandee34 Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 skjer veldig lite her, men trur jeg blir å ta ut intriøre idag å får å se om det er noe rust i dørk, å sjekke ledningsnette. bilen SKAL funke før sommeren er ferdig!
Tandee34 Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 har vell så si gitt opp nå, gidder rett å slett ikke å bruke mere tid eller penger på noe som ikke fungerer... Mulig jeg ringer bmw får å høre hva jeg kan gjøre.. men her er ihvertfall noen bilder! Måtte også knipse et bilde av bestefar sitt prosjekt! 2cv:)
Tandee34 Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 noen som har e34 touring delebil i nord-norge å selge? klare ikke å selge prosjekte, så må bare prøve å gjøre det ferdig..!
Hans_O Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Alarmen er funnet å koblet ut! nå er det bare startsperren igjen:pMen skal prøve å bytte tenningslås, kan jo være det som er feil, men trur ikke det.. men har tenningslås liggende så koster jo ingenting å prøve! Hadde samme problem på en e34 jeg hadde for en stund siden, var ettermontert defa-alarm, startsperren der var at ledningen fra tenningslås til innslag på starter gikk gjennom alarm-hjernen, koblet bort dette/koblet sammen ledningene til innslaget som gikk gjennom hjernen, da startet den.
Tandee34 Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 Takk før svar! husker du hvordan farge det var på ledningene? var det mange ledninger du måtte koble bort osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå