Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet

har enda ikke fått bilen slept til en garasje, men snart! gidder ikke å holde på å feilsøke ute i steksol eller regn =)

Blir å gå igjennom hele el-nettet på bilen, å satse på at jeg finner feilen der!:)

Skrevet

Liten update! har tatt av innsuget, får å se om det var noen ledninger som jeg hadde oversett når jeg bytta lednings nett, men det var det ikke..

men nå er jeg ihvertfall 100% sikker på at det er startsperren som kødder, siden forje eier har vært plaget med det samme!

Skal montere innsuge senere idag!:)

apr26sdyqwyurimn8yx8.jpg

Skrevet

Høres ut som du nermer der mer og mer! Du får finne startsperren og alarmen å rive ut hele dritet:p

Skrevet

Alarmen er funnet å koblet ut!:) nå er det bare startsperren igjen:p

Men skal prøve å bytte tenningslås, kan jo være det som er feil, men trur ikke det.. men har tenningslås liggende så koster jo ingenting å prøve!:)

Skrevet

skjer veldig lite her, men trur jeg blir å ta ut intriøre idag å får å se om det er noe rust i dørk, å sjekke ledningsnette. :)

bilen SKAL funke før sommeren er ferdig!

Skrevet

har vell så si gitt opp nå, gidder rett å slett ikke å bruke mere tid eller penger på noe som ikke fungerer...

Mulig jeg ringer bmw får å høre hva jeg kan gjøre..

men her er ihvertfall noen bilder!

tnje178hh47yg5z7rctm.jpg

mqydqi6a8n4ctoyxptbq.jpg

Måtte også knipse et bilde av bestefar sitt prosjekt! 2cv:)

rm6ew6wllpbiq6vqfn9i.jpg

Skrevet

noen som har e34 touring delebil i nord-norge å selge? klare ikke å selge prosjekte, så må bare prøve å gjøre det ferdig..!:)

Skrevet
Alarmen er funnet å koblet ut!:) nå er det bare startsperren igjen:p

Men skal prøve å bytte tenningslås, kan jo være det som er feil, men trur ikke det.. men har tenningslås liggende så koster jo ingenting å prøve!:)

Hadde samme problem på en e34 jeg hadde for en stund siden, var ettermontert defa-alarm, startsperren der var at ledningen fra tenningslås til innslag på starter gikk gjennom alarm-hjernen, koblet bort dette/koblet sammen ledningene til innslaget som gikk gjennom hjernen, da startet den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...