Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koblet bort alt jeg fant som gikk til sensorer osv, og koblet sammen alle ledninger som var koblet gjennom alarmboksen. Når det gjelder ledning fra tenningslås kan di jo bare.følge.dem ut fra tenningslåsen å se om en av dem går gjennom alarmboksen.

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weeks later...
Skrevet

liten update..

Har vært nede å sett litt på ledningene, så klipt bort det meste som går til alarm osv, men er enda like dau.. lurer på om det er orginal snartsperre, noe som jeg ikke vil begynne å klippe på.. :P

men skal ha bilen oppe å gå, men ser ikke ut som det blir i år.. :(

Skrevet

joda! men flytter snart pga skole, å kan ikke ta bilen med meg, så blir ikke tid til så mye skruing da...

men bilen skal funke, uansett hva det kommer til å koste..!:)

Skrevet

øyelokk bestilt!

Måtte også bestille bensinpompe til gamlingen sin 528i, irriterende at INGEN av bmw'ene som står på gårdsplassen ikke starter.. :(

Skrevet

Tjaa.. trur ikke det er startsperren som kødder, lurer på om det er ledningsnette på motor som er koblet veldig feil eller at det er ødelakt siden det kommer sånn gnist lyd ifra det.. :)

noen som har koblingsskjema eller noe sånt til m50b20 motor?

Skrevet

Måtte bare trille den ut å vaske den..

hfzvszbsiarx5x0zzv09.jpg

Blir motorbytte når jeg får solgt de to sykdommene som står ute her (mercedes..)

m52b28????:))

Skrevet

Jau! skal se om jeg ikke får bilen på bukk imorgen får å montere eksos å skru mellomakslingen fast da jeg kom på at jeg ikke har gidda å gjort det enda..! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...