Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Azeton; du er bmw intressert.... biltilsyn ++ ser ikke det... mange som kjører 520 med 525 motor uten at noen finner ut av det ;)

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet

Liiten update!

Har vell egentlig ikke gjort så mye med bilen i det siste, tok av den fæle sotfilmen idag, brukte sikkert godt over 1time.. :)

Leter også etter motor, har funnet en m50b25 i sverige til 5000,- skal sjekke hva det koster å få sendt den til norge imorgen!

eereclz7rhmrshf92nkt.jpg

f1jmui26hvir7wnpn5up.jpg

jp5wn30a0rnuvxtli5m2.jpg

Skrevet

Viss du kjøper en 2,5 , so har en sikkert gått eit stykke?

Å viss du mappa den so kjem den kanskje innafor den 20% regelen? :S

20% effektøkning på bila som har vært i norge i meir enn 10 år?

på en 2.0 som er 150 hest, so blir de ca 30HK du kan øke med :D

Eller tar eg veeeldig feil..?

Skrevet

jeg kan ikke noe om akkurat det der.. Men kan ikke være umulig å få det godkjent vist jeg bytter til 525 understell osv? :)

Skrevet

Øyelokk.. Så bestilte jeg bensinpompe til fadern sin 528, så får håpe at ihvertfall en av bimmerne starter i helga! :D

Har begynt på VGS nå, så har nesten ikke tid til skru, noe som irriterer meg.. Men må mann så må mann!:)

Skrevet

øyelokk på disse bilene er ikke heeelt etter min smak, men nok en gang så er vi alle forskjellig ! :) blir sikkert bra!

Skrevet

anbefaler deg å kjøpe lakken på mekonomen/lakkspesialisten i stedet! 900ganger bedre resultat... har lakked passasjerdøren i orginalfarge på gamle mazdaen jeg hadde og du kunne ikke se at det var lakket, og i hvertfall ikke me sprayboks! har brukt mye biltema lakk også, men er ikke god nok til permanent lakkering av bil :P hos mekonomen kan du velge hvilken farge du vil i verden og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...