johnja Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Kjøpe min da serru, så slipper du å tenke på rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Hehe, blir budsjettsprekk delux det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 fant du ikke ut av rusta før nå? og nei jeg vil ikke kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Joda, det var jeg klar over.. Men så positivt på det der og da, at det kunne bli bra.. MEN, har ikke gitt opp enda.. Står og duller litt med den nå, sliter tungt med motivasjonen.. Kanskje bare sette den vekk en stund og starte igjen når motivasjonen melder seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Gikk tom for bensin der jeg sto dessverre.. Men men, fikk hvertfall kjørt bilen et par meter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Har gjort litt den siste tiden.. Har bla: * Byttet slavesylinder (da den som satt i tok kvelden under lufting) * Loddet ferdig ledningsnettet * Luftet servo * Luftet bremser * Sveiset om gir-overføringen * Montert 2.5" eksos hele veien med en Biltema bakpotte (bråker greit, sint lyd! ) Så nå er bilen endelig kjørbar og mulig å bruke til hverdags! Da blir det å la den stå og hente ut skilta ila første uka i Juni Bilen er dermed IKKE tilsalgs mer og forblir i mitt eie fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Var ute og kjørte bilen en tur nå. Når jeg parkerte så skumma det i servopumpe beholderen Fylte kun rent vann på motoren før jeg skulle kjøre, vannet skummet kraftig. Hmm.. Blir litt usikker her jeg! Noen teorier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Hvis du har fyllt kun vann har du sikkert fucka vannpumpa Og hvis du har fyllt vann oppi servopumpebeholder, så skal det faktisk være servoolje der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Hmm.. faen.. Tenkte jeg ikke på.. Får hente en ny en til mandag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 I servopumpebeholder er det servoolje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Ja, pleier å skumme litt der. det er jo bevegelser i væska. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Henta ny "bruksbil" igår gitt Ble en e36 320 med, TA Technix coilovers ,igjensveiset takluke, litt manglende interiør(taktrekk,dørpaneler osv..). Og ellers et lite pent karosseri.. Sitter også sportsseter i bilen, Fornøyd ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 hvorfor igjensveisa takluke?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Hvis den ikke var tett så burde de heller gjort som på denne (Skr)opel'n jeg så. Var visst tett som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 hvorfor igjensveisa takluke?! For å spare vekt tenker jeg, like greit det. Så tar jeg ut resten av interiøret og leiker med den på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå