M|Fjeld Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Det er bra! Blir nå bil av det tilslutt engang! Driver og mekker litt stort sett hver dag, idag gikk jeg løs på hjulbuene bak som bokstavelig talt er valset ihjel, så skal få "retta" dette ut MYE litt glassfiber og MYE pussing.. Justeringskruen på coiloversene har som sagt rustet fast, så demonterte disse idag i håp om å få løs justeringsskruen.. Brukte varme samt hammer og dor, rikket seg ikke uansett hva! Så da fjerna jeg like gjerne hele hjelpefjæra og skrudd det sammen, spent på høyden nå! Neste på lista er å bytte venstre hjullager framme samt bytte begge endeledda. Skal bli godt med nye deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Ny høyde på bilen! Fjerna hjelpefjæra og det hjalp betraktelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Lav nok den ja! Hva skjer med e34'n om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Og lavere skal den bli Hehe, e34'n ble solgt til fordel for denne her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Dette blir vell aldri noe av ! Kræsjet/ skjært første uken på veien, hvis den i det hele tatt kommer seg dit. Er vell greit å lese seg til litt kunnskap først, Evt gå skolen om igjen, tror jeg du trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Hahahahahahaha Lol, aldri noe av? Bilen har funka knall i 3 uker og slik skal det fortsette Mini-update: Skifta bremser rund baut og endeledd på bilen igår, fikk også smake ny fersk olje Snart klar for et strøk med maling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Takk for røyken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Hahahahahahaha Lol, aldri noe av? Bilen har funka knall i 3 uker og slik skal det fortsette Mini-update: Skifta bremser rund baut og endeledd på bilen igår, fikk også smake ny fersk olje Snart klar for et strøk med maling! Nice! Haters gonna hate! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 MEN så skal det sies... hold deg til en bil nå!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Så ikke om du skreiv noe om det, men hvordan skal du lakkere den? Boks eller sprøyte? Hvis du skal gjøre det i garasjen, så anbefaler jeg deg å sprøyte vann på gulvet og veggene før du lakkerer. Støvet vil da feste seg i vannet og ikke på bilen ( altså det som flyger rundt i lufta ). Spent å se på resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Takk for røyken! I like måte! Hyggelig å treffe deg selvom det var kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 MEN så skal det sies... hold deg til en bil nå!!!!! Holder meg til en bil foreløpig Så ikke om du skreiv noe om det, men hvordan skal du lakkere den? Boks eller sprøyte? Hvis du skal gjøre det i garasjen, så anbefaler jeg deg å sprøyte vann på gulvet og veggene før du lakkerer. Støvet vil da feste seg i vannet og ikke på bilen ( altså det som flyger rundt i lufta ). Spent å se på resultatet Hehe, det blir garasje lakkering Gidder ikke kjøre den inn i en lakkboks, blir for dyrt.. Om det blir med boks eller sprøyte er enda uavklart, får se hva jeg gidder.. Hmm.. vanne gulv og vegger ja, ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 MEN så skal det sies... hold deg til en bil nå!!!!! Holder meg til en bil foreløpig Så ikke om du skreiv noe om det, men hvordan skal du lakkere den? Boks eller sprøyte? Hvis du skal gjøre det i garasjen, så anbefaler jeg deg å sprøyte vann på gulvet og veggene før du lakkerer. Støvet vil da feste seg i vannet og ikke på bilen ( altså det som flyger rundt i lufta ). Spent å se på resultatet Hehe, det blir garasje lakkering Gidder ikke kjøre den inn i en lakkboks, blir for dyrt.. Om det blir med boks eller sprøyte er enda uavklart, får se hva jeg gidder.. Hmm.. vanne gulv og vegger ja, ikke dumt Ikke noe ``foreløpig`` - hold deg til en!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Har lagt så mye tid og arbeid i denne her.. Så salg blir det nok ikke på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 anbefaler på det sterkeste å bruke sprøyte. Dem selger " proff " sprøyte på biltema til 300kr, kjøp den For å få et fint resultat og så gå over med våtslipepapir før du lakkerer, etter du har pussa med våtslipepapir så vasker du bilen med en myk klut og vann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå