M|Fjeld Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Hmm.. Får se ann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Hmm.. Får se ann! Hehe. Er nå bare hvis du vill ha et greit resultat. Så slipper bilen din å se helt shabby ut når du er ferdig med lakkeringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Shabby er slik den skal være og forbli Ikke forvent en strøken bil når denne er ferdig lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Må banke inn hjulbuen litt, uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 uff, og denne ville du at jeg skulle kjøpe? Neeh! Men lykke til Fjeld ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 uff, og denne ville du at jeg skulle kjøpe? Neeh! Men lykke til Fjeld ;D http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35003908 Say no more Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern6 Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 HAha, syntes faktisk den så kul ut på di siste bildene jeg:P Behold den sånn du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Første positive kommentaren på bilens utseende til dags dato Takk! Bare vente et par dager nå så blir det saker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Haha, har kjørt rundt med bil som så verre ut enn det der! Slipte ned og lakket en 240 i fjor vår. Tre strøk husmaling.. Vinkelsliper med lammelskive gjorde susen, og gikk over med noe el. Slipeutstyr fra Biltema med 400 papir etterpå. Ble overraskende bra.. Tar man seg tid funker det meste Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Har kjørt med værre biler selv! Vekker oppsikt mildt sagt Tid er noe jeg har nok av heldigvis Får bare gi jernet og få den klar til Søndag så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Er fet med ratlook! skiller seg sykt ut og fins mange måter å gjøre det på Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Synes du skal beholde rat-looken som den er nå og få på no bredere skjermer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Er fet med ratlook! skiller seg sykt ut og fins mange måter å gjøre det på Stå på! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Synes du skal beholde rat-looken som den er nå og få på no bredere skjermer Skal beholde ralooken slik vi prata om Hmm.. driver og sikler på 02 breddere fra IE. Det hadde vært noe! Låner bildet jeg Christer, si ifra hvis jeg skal fjerne det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 do it!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå