Gå til innhold

Bmw E36 sedan 3xx? *SOLGT*

M|Fjeld
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 522
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

do it!!
Ja, skal du dra den langt så skal du dra den langt! ;)
Med tanke på rusta på skjermene så hadde jeg gått for slike breddere.... tror det kan bli grisetøft!

Tankene flyr i hodet om dagen, mye ideer som svirrer.. :) Tøft skal det hvertfall bli, og med motivasjonen på topp så går det sakte men sikkert fremover :D Fikk gjort en god del med bilen idag utseendemessig, pussa og pussa og pussa.. Fornøyd ja!

Bare greit det :) får plass til litt hjul på min 10x 17 med 5 serie impress :D

Drøyt :shock: Dette MÅ jeg få tak i asap! 8)

[

Den er rååååååå !!!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om jeg skal lakke den faktisk, bare legge et strøk med klarlakk istedet.. :-k Men time will show :) Blir det lakk så lakkes det med en type bengalakk som kan brukes på sprøyte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på golf1 breddere...

Id vote that!

Aldri sett E36 med Golf1 buer før 8)

Hmm.. :-k Det har jeg ikke tenkt på! Ser utrolig bra ut på 02 og e30, passer sikkert like bra på e36 med litt jobbing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lage den som den på profilbildet ditt?
Yess, slik jeg ser den for meg "ferdig" engang i tida.. Henter et par skjermer og et panser på høggern imorgen, dette er rustfritt og skal lakkes opp i bilens farge så den kan gjøres om litt stilmessig fra tid til annen. Gøyalt å kunne bytte om litt hvis muligheten byr seg :)

Mini-update: Har pusset ned bilen, slipt ned panser ila de siste dagene, lakkeres så fort penga er bankers. Dette er slik bilen ser ut idag

ori6c7d7xpgkylourbhb.jpg

22plttbodgy8z6k5iyg9.jpg

Inspirasjonsbilde

qjx2evklfj5giywoqnpt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp et par bokser spraylakk fra Biltema, pluss grunning og 240-papir og ta deg en god økt, så skal du se det blir bedre, og ikke minst gjør noe med eksosen din! Så blir det kanskje ikke flaut å ha deg med i kolonna:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler sprøyte på Jula, ikke noe biltema spray her nei [-X;) Og 240 papir blir vel i det grovteste laget? Tenker jeg går over med minmum 400 papir før den får det minste strøk med lakk.. Skal se ordentlig ut! Og jada.. Eksosen fikses imorra, trudde jeg skulle bli døv når jeg gassa på i tunnelen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...