M|Fjeld Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Elendig mobilbilde.. Menmen, ble mye finere lyd i den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 lydklipp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Skal se om jeg får ordnet noe ila dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 endelig fått på eksos nå elleR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Kan ikke kalles eksos det som var der før iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 se der ja , nå er det bare å få lakkan sånn som inspirasjonsbildet ditt og få på et par nice hjul så blir det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 kult prosjekt! følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Hm, hvor er stance'n ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 stance er "look"... ikke nødvendigvis strøken bil med senk og felg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Kan jo leie den ut som røykmaskin hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk8 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Hva med å lage den som den på profilbildet ditt? Yess, slik jeg ser den for meg "ferdig" engang i tida.. Henter et par skjermer og et panser på høggern imorgen, dette er rustfritt og skal lakkes opp i bilens farge så den kan gjøres om litt stilmessig fra tid til annen. Gøyalt å kunne bytte om litt hvis muligheten byr seg Mini-update: Har pusset ned bilen, slipt ned panser ila de siste dagene, lakkeres så fort penga er bankers. Dette er slik bilen ser ut idag sykt rå som den står nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 For at denne skal bli rå, må den ha litt mer gjennomført rat look. Hva med en sliten m-front? Tror det hadde gjort endel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Tusen takk sk8! Thewiz: Rat looken kommer seg, men krangler litt med meg selv.. Skal jeg ta den helt ut og slipe ned hele bilen eller lakkere den opp igjen? Hmm.. Hadde vært morsomt å ta den helt ut, en sliten e36 sedan er ikke noe å spare på uansett! m-front blir det ikke noe av med det første, beholder den som står på inntil videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Slip ned og lakker. Få den sånn som bilen i avataren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå