M|Fjeld Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Fikk hva ut av bilen? Heh, ja.. Men hadde ikke regna med stort annet på denne motoren.. Var flere studs som knakk under demontering. Menmen, ber til høyere makter at stempler, veiv og råder er i orden så dette kan flyttes over i ny blokk Da har hvertfall ikke alt arbeidet vært forgjeves Skal ned i profil ja, dette var bare noe jeg hadde liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 æ har blokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Nei selvfølgelig ikke.. Muttertrekker er totalforbud på alt utenom dekk og understell Pris på blokka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Nei selvfølgelig ikke.. Muttertrekker er totalforbud på alt utenom dekk og understell Pris på blokka? 1000 med innmat gidder ikke ta det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 B25 regner jeg med? Trenger topp også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 B25 ja toppen er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Hva slags dekk har du på de BBS felga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 carlhaakon: 205/55-16.. Hadde 4 stk slengende så heiv de like gjerne på Kjexx: Nå står den på alle fire Sitter jævlig bra Den ene felgen er dessverre skeiv og bulka, men skal se om dette kan fikses hos en felgspesialist Måtte også kappe litt av fjæra på coilovern for å få den ned foran, finfin høyde nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 *Subscribed* Digger rat look, så er spent på og se om jeg liker din rat look stil Hadde det selv for en stund siden, men på en fiesta Kjøpte bilen for 2500 kr, kosta på den 500kr i biltema fjærklemmer (vi snakker 4stk per fjær + kapping) og solgte bilen for 7000kr et par mnd senere Jeg og tordahl slipte den til metallet, så salta vi og vanna panseret.. brunt på noen timer Si ifra om jeg skal fjærne bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Bilder? Kamera er dødt, mobilen også... Så bilder må vi nok vente med før tidligst mandag *Subscribed* Digger rat look, så er spent på og se om jeg liker din rat look stil Hadde det selv for en stund siden, men på en fiesta Kjøpte bilen for 2500 kr, kosta på den 500kr i biltema fjærklemmer (vi snakker 4stk per fjær + kapping) og solgte bilen for 7000kr et par mnd senere Jeg og tordahl slipte den til metallet, så salta vi og vanna panseret.. brunt på noen timer [ Bilde ] Si ifra om jeg skal fjærne bilde! Hei sveis! Takk Har alltid hatt sansen for rat look selv, spendt på å se om jeg liker "ferdig produkt" Du som kjørte rundt i den fiestaen? Jævlig tøff bil Når det kommer til panseret så er det fint og rustent nå, endelig! Dog ikke strøkent, men ingenting som skal være strøkent på en rat heller er det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Jaja, måtte ha en bruksbil mens bmw'n sto uten skilter. Var morro med ratlook på starten, men ettervært begynte jeg og savne en litt mer normal bil, så jeg kunne kjøre rundt uten at folk pekte og holdt på og knekke sammen av latter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Oppmerksomhet ja, det er noe jeg får nok av! Morsomt er det, får for det meste tommel opp Skulle ikke tatt en shoot endag? Min-update: Byttet til b28 dyser på bilen igår, dette kombinert med b25 spjeld har gjort overraskende stor forskjell på motorens karakteristikk! Drar mye bedre på lavere turtall, den går bedre jevnt over hele reisteret og bruker mindre bensin Målte den til 0.7 på mila igår opptil flere ganger Fornøyd Btw, noen som har et par liter med bengalakk liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Oppmerksomhet ja, det er noe jeg får nok av! Morsomt er det, får for det meste tommel opp Skulle ikke tatt en shoot endag? Min-update: Byttet til b28 dyser på bilen igår, dette kombinert med b25 spjeld har gjort overraskende stor forskjell på motorens karakteristikk! Drar mye bedre på lavere turtall, den går bedre jevnt over hele reisteret og bruker mindre bensin Målte den til 0.7 på mila igår opptil flere ganger Fornøyd Btw, noen som har et par liter med bengalakk liggende? Shoot med hva? E36'n din og E34'n min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Jau Tenk så mye bedre e34'n vil se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå