Michaelw Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Jau Tenk så mye bedre e34'n vil se ut Haha, deal jeg er med hvem kan ta bilder? Ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Ta det til helg da? Jeg tar bilder Knipser litt i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Ta det til helg da? Jeg tar bilder Knipser litt i ny og ne tja, kan jo prøve og få til det --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?snhaub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Stas med nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Jeg har M50B25 topp som alt er oppgradert på og steg 3 kammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 synes de forrige felgene var kulere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Jeg har M50B25 topp som alt er oppgradert på og steg 3 kammer Hvor mye skal du ha a? synes de forrige felgene var kulere.... Uenig, ble grisedeilig Ribba bilen for interiør istad, nå er det kun seter, dashbord og asfaltmatter igjen Overraskende nok ikke en eneste rustflekk i gulvet, motivasjonsbooster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Fy for et vrak, haha! Bare å skru demperene i bunn nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Tror de er i bunn, han kappet jo litt og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Må få noen mye mindre dekk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 175/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Justeringsskruen på coilovern har rustet fast, gjort alt mulig får å få de til å løsne.. Siden det ikke hjalp ble det kapping av fjærer Nye dekk kommer, de som står på er der så jeg får brukt bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 da må du kappe over justeringsskivene, pusse, smøre opp og putte på nye justeringsskiver, gjorde deet selv på noen h&r monotube i går, veldig kurant jobb, brukte vel ca 3 timer på en a4 fra bilen sto på bakken, opp i lufta, av med fjærbeina kappe skivene, spise litt, få på nye skiver, spise litt, montere ene, spise litt mer, prate med noen kompisser som kom innom, spise litt, og så montere den siste for så å justere den lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 legger du 10 laken på bordet så skal du få lov å dra med deg toppen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Hvis vi skal knipse bilder i kveld eller i morgen, så senker jeg bilen min igjen, må ha stance når vi skal knipse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå