Thewiz Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Er dette egentlig ratlook? Syns det ser mer ut som 1 klikk unna huggern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Work in progress.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Er dette egentlig ratlook? Syns det ser mer ut som 1 klikk unna huggern. Har bilder av min der min så ut som den skulle til huggern også, men er vel derfor dette er under prosjekter også så man skal kunne se alt som skjer mens han bygger bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Ja, jeg skjønner det er work in progress. Kanskje bare meg som syns dette ser helt trist og jævlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 hver sin smak det jeg vil vente til og denne ferdig før jeg legger min mening, slutt resultatet som teller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 da må du kappe over justeringsskivene, pusse, smøre opp og putte på nye justeringsskiver, gjorde deet selv på noen h&r monotube i går, veldig kurant jobb, brukte vel ca 3 timer på en a4 fra bilen sto på bakken, opp i lufta, av med fjærbeina kappe skivene, spise litt, få på nye skiver, spise litt, montere ene, spise litt mer, prate med noen kompisser som kom innom, spise litt, og så montere den siste for så å justere den lavere Blir nok nye coilovers til høsten Hvis vi skal knipse bilder i kveld eller i morgen, så senker jeg bilen min igjen, må ha stance når vi skal knipse! Kan møtes imorgen? Må fikse på den litt ikveld, så er opptatt Ja, jeg skjønner det er work in progress. Kanskje bare meg som syns dette ser helt trist og jævlig ut Den ser trist og jævlig ut, men det kommer seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Hvis vi skal knipse bilder i kveld eller i morgen, så senker jeg bilen min igjen, må ha stance når vi skal knipse! Kan møtes imorgen? Må fikse på den litt ikveld, så er opptatt Greit Jeg justerer coiloverene heelt ned nå Synd jeg ikke får den lavere bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Fjern justeringskruen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Da gikk motoren til helvette, olje i kjølevannet! Den ene radiatorslangen hadde hoppet av, noe som ble oppdaget for sent.. Får skru av toppen, redde det som reddes kan og evt få tak i en ny motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 M50`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Jau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Ouch.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Ordner seg på et vis, setter bilen på vent et par uker og fokuserer heller på b28'n.. Er bunndelen ok så blir det b25 topp og litt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Noen som har en e28 med skilt som vil bytte i e36'en? Leveres da med fungerende m52b28 med b25 topp Nei, jeg har ikke gitt opp for den som tror det. Men hvem sier nei til grommere saker? Har noe på gang se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå