Tzunami Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 du vet like godt som meg at den bilen hadde blitt tøff(ere) i hvit, svarte detaljer, evt gule lamper og noe mindre dekk på felgene, keep it clean! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Får se hva jeg ender opp med.. Tror du kommer til å like det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 tror ikke før jeg får se det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Var ute og prøvde meg litt med kamera på lørdagen, sånn passe fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Er ikke så farlig, den har blitt degradert fra bruksbil til søndagsbil/kosebil.. Såååå, mye oppmerksomhet fra tid til annet gjør ikke stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Fikk du av konverteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Det første bildet der var faktisk kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Jeg skal ha brat look på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Fikk du av konverteren? Hvafornoe? Det første bildet der var faktisk kult! Takk Er fersk i faget, men mer skal det bli. Fotografering er gøy Er ikke så farlig, den har blitt degradert fra bruksbil til søndagsbil/kosebil.. Såååå, mye oppmerksomhet fra tid til annet gjør ikke stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 På motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Niks, den står på enda. Skal jeg skru den av? Kommer nedover med cash og motor etter helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Lungt det. Ja om du får det til så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 kjøp heller 318is jeg har så har du grei bil med en gang du kan herje med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Okay, 5k og jeg henter ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 5k? Coupe? I grei stand? Da er selv jeg interessert, selv om jeg ikke er veldig gira på e36:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå