hermanoo90 Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 S50B30 Skal du kjøpe motor og +++ eller skal du kjøpe inn en e36 3.0 m3 og ta det du trenger og selge resten i deler, der sistnevnte er nok den beste økonomiske løsningen =)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Håper du skjønner at det var spøk fjeld;) dette blir nok bra! Fikk du bytta skjermene foran også? Hva gjør du med fangere btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 S50B30 Foreløpig bare en plan, men kjekt å ha på papiret Skal du kjøpe motor og +++ eller skal du kjøpe inn en e36 3.0 m3 og ta det du trenger og selge resten i deler, der sistnevnte er nok den beste økonomiske løsningen =)? Blir å hente en hel bil.. Når dette skjer er uvisst. Har god tid og gidder ikke å stresse, pakket dermed bilen inn i garasjen for påvente av nye deler til vinteren Fikk lærlingeplass her om dagen, og det resulterer i lønninger ( Over 1 år siden forrige fastjobb..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Håper du skjønner at det var spøk fjeld;) dette blir nok bra! Fikk du bytta skjermene foran også? Hva gjør du med fangere btw? Joda, men folk spøker i overkant mye her.. U see? De gamle skjermene står fortsatt på.. Høggern vraka e36'n jeg skulle ta deler fra en dag for tidlig dessverre.. Front-og bakfanger er slipt ned med 800 og 1200 papir, klare for et strøk imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveitenperformance Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 stå på gutt synes du har pågansmot som holder på, er ikkje lett og fikse bil med lite penger jeg hadde gidd opp for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Tusen takk ! Pågangsmot er det nok av her, bare pengene som stopper opp.. Men det endrer seg nå til høsten, så da blirre saker! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 hvordan går det med bimmern da? "lenge" siden update nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Den står trygt parkert i et telt Lar den stå der en liten stund før jeg henter den ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 hvordan ble resultatet av våtsliping av lakken da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Resultatet ble bra, glatt og fin nå Får ta noen bilder skikkelige bilder snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 gjør det hvor mye ekstra må gjøres om du får godkjent søknaden om motorbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Blir bra den her nå da!), få it bilder av lakken etter våtslip da. Og ja skal ha for pågangsmotet tror jeg hadde gitt opp om jeg var blakk:p Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 gjør det hvor mye ekstra må gjøres om du får godkjent søknaden om motorbytte? Hmm.. Må bytte bremser, understell og stabstag. Dette henter jeg fra m3'n under godkjenning, så blir det på med coiloversene og litt annet dill igjen (Skjer nok ikke noe på den fronten før til nyttår-påske) Forsterkningsplater skal seff sveises inn Blir bra den her nå da!), få it bilder av lakken etter våtslip da. Og ja skal ha for pågangsmotet tror jeg hadde gitt opp om jeg var blakk:p Tusen takk! hehe, er alltids noe å gjøre selv med lite spenn Men ordner seg veldig snart, skriver under lærlingkontrakt på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Black & White Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Påtide med noen nye bilder av tralla nå fjeld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå