Gå til innhold

Bmw E36 sedan 3xx? *SOLGT*

M|Fjeld
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 522
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

S50B30 :headbang:
Foreløpig bare en plan, men kjekt å ha på papiret :)
Skal du kjøpe motor og +++ eller skal du kjøpe inn en e36 3.0 m3 og ta det du trenger og selge resten i deler, der sistnevnte er nok den beste økonomiske løsningen =)?
Blir å hente en hel bil.. Når dette skjer er uvisst. Har god tid og gidder ikke å stresse, pakket dermed bilen inn i garasjen for påvente av nye deler til vinteren :) Fikk lærlingeplass her om dagen, og det resulterer i lønninger :D( Over 1 år siden forrige fastjobb..)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du skjønner at det var spøk fjeld;) dette blir nok bra! Fikk du bytta skjermene foran også? Hva gjør du med fangere btw?

Joda, men folk spøker i overkant mye her.. U see?

De gamle skjermene står fortsatt på.. Høggern vraka e36'n jeg skulle ta deler fra en dag for tidlig dessverre.. :( Front-og bakfanger er slipt ned med 800 og 1200 papir, klare for et strøk imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør det :) hvor mye ekstra må gjøres om du får godkjent søknaden om motorbytte?

Hmm.. Må bytte bremser, understell og stabstag. Dette henter jeg fra m3'n under godkjenning, så blir det på med coiloversene og litt annet dill igjen :D (Skjer nok ikke noe på den fronten før til nyttår-påske)

Forsterkningsplater skal seff sveises inn

Blir bra den her nå da!:)), få it bilder av lakken etter våtslip da. Og ja skal ha for pågangsmotet tror jeg hadde gitt opp om jeg var blakk:p

Tusen takk! :D hehe, er alltids noe å gjøre selv med lite spenn ;) Men ordner seg veldig snart, skriver under lærlingkontrakt på tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...