M|Fjeld Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Begynner å nærme seg noe nå! Den ser ganske blank ut da! Der ser man bukken godt ja.. Bruke aperunker (tersj) eller bare fylle med sparkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Det kommer seg Taket er blankt som du sier, har ikke noe sansen for mattsvart så det ble slik. Forskjermen er blank grunnet en runde med klarlakk Er litt usikker på om det blir blank eller matt bil Og bulken får bli inntil videre. Ingen hast da bilen blir stående til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Rustpanseret skal forresten av da det ikke vil passe nye looken på bilen. Noen som har et "rustfritt" panser liggende å slenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Dårlig mobilbilde, men har står det at det bare er å sette igang Hell Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Var det så enkelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Ble selv overrasket over hvor lett det var Må ta med begge bilene inn til plombering før jeg bygger om, samt ha en kontroll av bilen når den er ferdig ombygd. Ganske straight forward "Jeg søker herved om tillatelse til å bygge om min 1992 BMW 320i E36 med reg.nr PP*** til 199* M3 3.0 E36. Denne motoren leverte 286hk og 320nm fra fabrikk. M3 ble levert med oppgradert understell og bremser samt tykkere stabstag framme og bak. Dermed skal det holde at jeg bruker bremser, understell og stabstag fra M3. Ser fram til å høre fra dere! Mvh Markus Fjeld" Sendte dette ved siden av skjemaet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 plombering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Mhm.. Bt ser over begge bilene, merker m3'n med delene som skal over på 320'n. Da er de sikre på at jeg bruker delene fra m3'n og ikke en annen bil. Er vel noe mer også som jeg ikke kommer på atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 De trenger vell bare å se på M3'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Du trenger ikke vise 320'n? Jeg fikk ikke noe beskjed om det når jeg søkte om ombygging iallefall! Er det noe "tidsfrist" om sånne søknader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Hmm.. måtte lese over en gang til Og jepp, de skal kun ha m3'n på visning Om det er noen tidsfrist vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Hvilket skjema sendte du..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Skal se om jeg får lagt det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Jeg søkte for snart et år siden, men håper det holder lenger 320'n må jo bare på kontroll etter ombygging;) hvordan har du planer om å komme innenfor vekta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå