Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 522
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Begynner å nærme seg noe nå! :D Den ser ganske blank ut da!

Der ser man bukken godt ja.. Bruke aperunker (tersj) eller bare fylle med sparkel? :P

Skrevet

Det kommer seg :) Taket er blankt som du sier, har ikke noe sansen for mattsvart så det ble slik.

Forskjermen er blank grunnet en runde med klarlakk :) Er litt usikker på om det blir blank eller matt bil :-k

Og bulken får bli inntil videre. Ingen hast da bilen blir stående til neste år :)

Skrevet

Rustpanseret skal forresten av da det ikke vil passe nye looken på bilen. Noen som har et "rustfritt" panser liggende å slenge? :)

Skrevet

Ble selv overrasket over hvor lett det var :) Må ta med begge bilene inn til plombering før jeg bygger om, samt ha en kontroll av bilen når den er ferdig ombygd. :) Ganske straight forward :)

"Jeg søker herved om tillatelse til å bygge om min 1992 BMW 320i E36 med reg.nr PP*** til 199* M3 3.0 E36.

Denne motoren leverte 286hk og 320nm fra fabrikk. M3 ble levert med oppgradert understell og bremser samt tykkere stabstag framme og bak.

Dermed skal det holde at jeg bruker bremser, understell og stabstag fra M3.

Ser fram til å høre fra dere!

Mvh Markus Fjeld"

Sendte dette ved siden av skjemaet

Skrevet

Mhm.. Bt ser over begge bilene, merker m3'n med delene som skal over på 320'n. Da er de sikre på at jeg bruker delene fra m3'n og ikke en annen bil. Er vel noe mer også som jeg ikke kommer på atm

Skrevet

Du trenger ikke vise 320'n? Jeg fikk ikke noe beskjed om det når jeg søkte om ombygging iallefall! Er det noe "tidsfrist" om sånne søknader?

Skrevet

Hmm.. måtte lese over en gang til :P Og jepp, de skal kun ha m3'n på visning :) Om det er noen tidsfrist vet jeg ikke.

Skrevet

Jeg søkte for snart et år siden, men håper det holder lenger :P 320'n må jo bare på kontroll etter ombygging;) hvordan har du planer om å komme innenfor vekta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...