MeSs Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 [ Bilde ] Jeg søker herved om tillatelse til å bygge om min 1992 BMW 320i E36 med reg.nr PP15099 til 1994 M3 3.0 E36. Denne motoren leverte 286hk og 320nm fra fabrikk. M3 ble levert med oppgradert understell og bremser samt tykkere stabstag framme og bak. Dermed skal det holde at jeg bruker bremser, understell og stabstag fra M3. Ser fram til å høre fra dere! Mvh Markus Fjeld Takk for hyggelig kommentar MeSs Sendte denne her sammen med teksten som står under. Takk skal du ha! Bare hyggelig! Har du det skjemaet ett sted? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Skal se om jeg får lastet den opp, noen som vet hvordan jeg gjør dette? God helg til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Skal se om jeg får lastet den opp, noen som vet hvordan jeg gjør dette? God helg til deg og! Send den på mail til meg så skal jeg få lagt den ut marius.skinnes@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Sendt Legg ut her og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Sendt Legg ut her og da Får bare opp teksten du har skrevet Ingen bilder og farger på "koloner"/celler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Det var jo en fin mal! Hadde vært kult å fått lagt den ut som en mal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Slik. Da kan folk lagre bildet og skrive det ut, sende søknad med post ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 M52'en og m50'en selges komplett eller i deler da jeg trenger bruksbil, send pm for mer info. bilen beholdes som sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Svarte helvete.. Utenlandsk registrert audi stv spottet på gårdsplassen for kort tid siden.... Fikk ikke hivd på meg skoa før den var vekk... Får ta en ryddesjau og låse alt inn i garasjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 da hadde jeg driti i sko! hadde dratt franm hagla og fyrt av skudd midt i innertiern før de fikk blunka! at folk ikke kan la andres ting være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Skoa var av typen sandaler og hagle er jeg dessverre ikke i besittelse av... Men men, alt skal flyttes til et annet sted snart, sp ønsker dem lykketil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 nei har dårlig tilgang til hagle selv men bmw'n står i garasje, og det skal den gjøre resten av livet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Kjekkest det Og en liten mini-update! Har røska ut alt gjenværende interiør i bilen og begynt på den evig lange kabelsalaten Klippe vekk det som klippes kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Hehe var innom plassen utafor før idag sånn 12/13 tia idag Audi stasjonsvogn sikkert den du så fjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå