mbruer Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Jeg sitter i telefon med GET for å få nettet mitt til å funke. Send meg en melding så ringer jeg deg opp igjen etterpå..
spruddel Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Det hørtes interessant ut mbruer Kan jo alltids få behov for det. Bare å si fra.. Akkurat gjort ferdig en jobb på en E46 touring faktisk. Bytte av mye forstillingsdeler, alt av bremser, brekk, bremserør, og justert brekk Da har du jo litt erfaring med å skru på disse bilene da Er du mekaniker eller hobbymekaniker?
mbruer Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Det hørtes interessant ut mbruer Kan jo alltids få behov for det. Bare å si fra.. Akkurat gjort ferdig en jobb på en E46 touring faktisk. Bytte av mye forstillingsdeler, alt av bremser, brekk, bremserør, og justert brekk Da har du jo litt erfaring med å skru på disse bilene da Er du mekaniker eller hobbymekaniker? er tømrer jeg:p så veldig hobby. Men har ikke drivi med annet en bil/motor siden jeg var bitteliten:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå