Wendel Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Noen fra Grenlandsområdet som skal bortover tru? Kanskje jeg skulle tatt en tur med turbotralla hvis været holder seg. Vi er en liten gjeng, om ikke folk ombestemmer seg. Rundt 5-6 stykk (i hver sin bil) fra Skien Så bra Tar kontakt når det nærmer seg jeg. Så kan vi avtale evt møtested/tidspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Minner igjen om at det for de som ønsker å kjøre samlet nedover så er det oppmøte kl 10.00 på kaia ved festningen i oslo og så reiser vi sammen derifra kl 10.30 Kjører selv fra øvre romerike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Har fått ordna med bil, så kjører ned selv Sees på kaia klokka 10! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Har fått ordna med bil, så kjører ned selv Sees på kaia klokka 10! Det er good Jeg fikk hentelapp på posten idag...så når blir det senk i påska og treffklar bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 God påske! regner med at alle er igang med bilshinen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Bare å gi meg info hvis du kommer, så legger jeg deg / dere til på førstepost sammen med de andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Minner igjen om at det for de som ønsker å kjøre samlet nedover så er det oppmøte kl 10.00 på kaia ved festningen i oslo og så reiser vi sammen derifra kl 10.30 Kjører selv fra øvre romerike. Hmm... Ble visst til at jeg og noen kompiser stikker nedover på fredagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Minner igjen om at det for de som ønsker å kjøre samlet nedover så er det oppmøte kl 10.00 på kaia ved festningen i oslo og så reiser vi sammen derifra kl 10.30 Kjører selv fra øvre romerike. Hmm... Ble visst til at jeg og noen kompiser stikker nedover på fredagen Treffet er på søndag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 I know.. Skal ut å drekka noen dager i forveien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 I know.. Skal ut å drekka noen dager i forveien.. Høres bra ut ikke bli så fullsjuk at dere ikke kommer dere opp på søndag da Skal dere være her i tønsberg å drikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Hehe Skal en tur utpå Tjøme rett ved Vrengensundet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 får ikke styr på kjølevannet, så bmw'n min blir nok ikke å se denne dagen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 får ikke styr på kjølevannet, så bmw'n min blir nok ikke å se denne dagen :/ Enda noen dager å skru på da...hva er det som er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 blir ikke klok på tempen på kjølevannet, så skal få reintz her inne til å trykkteste systemet, i værstefall har toppakninga ryki :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Du får si ifra om du trenger hjelp til å skru...dimmer fra jobb på fredagsmorran...hehe, rekker å bytte toppakning på ett par dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå