wicky124 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 hehe sant..Må vel skaffe meg ny termostat snart.. Men nok om dette offtopic tullet Får satse på bra vær så kanskje jeg slenger meg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Det er jo ikke akkurat meldt store nedbørsmengder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Litt fuktighet er like drepende som pøsregn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Når startet en å faktorisere regn inn i noe som helst egentlig? Skulle tatt seg bra ut om alt hjemme i Bergen ble utsatt til de to dagene i året med opphold Nei jeg stiller uansett, selv om bilen(clutch, bremser, alt) skriker nåde etter noen litt for unge testpiloter har prøvd å drepe den nylig, selv om det regner trollkjerringer og lørdagen blir hard Blir bra uansett, vi sees! Sent from my iPhone while driving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Sånn foreløpig er det meldt 0.1 mm nedbør i tønsberg på søndag...sitter med tilgang direkte til meteorologisk institut. Høyeste temp. blir ca 5 grader rundt kl 14. Dette kan selvfølgelig endre seg litt nærmere helga, men jeg følger med og poster videre om det skulle være noen fare for "flom" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 kjempe bra du følger med, jeg gleder meg til og se på alle bilene som kommer hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Det kan bli et bra treff uansett om det regner litt eller ei, har rundet 100 attending på facebook nå, så det kan se ut som vi blir en del biler som stiller opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Jeg kommer uansett vær, bare deilig med litt regn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Godt å høre vi har noen med skikkelig BMW sjel her! Er mange som dukker opp selv om det skulle komme en dråpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Bilen er vanntett, og dessuten ser den bedre ut med waterpearls etter en skikkelig runde med polish og voks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Jeg kommer! =D Å drar med meg så mange BMW kompiser som mulig =D Jeg kommer hvertfall med E46n uansett, å har fått sjåfør på E36n, så stiller med to biler =) Å regner med jeg hvertfall får med 3-6 biler til =) Nærmeste vaskested? =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Kan kjøre E36'en din Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Kan kjøre E36'en din Kristian Viss du bytter ut R'n med en P så =D hehe Har fått sjåfør =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Mulig å sitte på da? Bilen blir ikke klar til helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå